نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

آموزش تنظیم ساعت هفت موتوره دیزل

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-10-26 ۱۵:۰۹
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
آموزش تنظیم ساعت هفت موتوره دیزل

در این مقاله قصد داریم تنظیم یک ساعت مچی های کپی که از جمله ی پرطرفدارترین ساعت های گالری اشرافی نیز می باشد را آموزش بدهیم.
در ابتدا برای آشنایی با این نوع ساعت مردانه باید به اطلاع برسانیم که دیزل هفت موتور به واسطه چهار موتور کار می کند که یکی از موتورهای آن کرنوگراف است که وقتی به تنهایی روی یک ساعت قرار بگیرد به آن ساعت سه موتوره می گویند پس سه موتوری که روی تصویر با اعداد 4،5،6 نمایش داده شده اند به علاوه تایم یک در تصویر تمامی موتورهای متحرک ساعت می باشند.

مشاهده ویدیو آموزش تنظیم ساعت هفت موتور دیزل

 

 

آموزش تنظیم ساعت هفت موتوره دیزل

حال ساعت دیزل چرا هفت موتور دارد

این ساعت قابلیت نمایش چهار زمان مجزا را دارد که همانطور که روی صفحه ساعت نشان نیز با TIME 1 الی 4 نمایش داده شده که خب می تواند برای افرادی که به زمان چند منطقه مختلف زمانی نیاز دارند بسیار کارا باشد.
جدا از چهار تایم مختلف روی تایم یک نمایش گر تاریخ، نمایشگر شب و روز (زمان بر اساس 24 ساعت) روی تصویر علامت 1، کرنوگراف روی نشانه 2 و 3 را دارد.

 

روش تنظیم ساعت هفت موتوره دیزل

اول از ساده تر های دیزل هفت موتوره شروع می کنیم; تایمهایی که در تصویر با اعداد 4، 5 و 6 نشان داده شده به وسیله سرکوک های روبروییشان که در تصویر با حروف D، E, F نشان داده شده تنظیم می شوند، که البته نیاز به توضیح خاصی ندارد زیرا مانند تمامی ساعت های دیگر با بیرون کشیدن و چرخش سرکوک تنظیم می شوند.

حال سراغ موتور اصلی (کرنوگراف) می رویم، عدد هفت در تصویر با یک مرحله بیرون کشیدن سرکوک که با حرف B نشان داده شده و چرخش به سمت عقربه های ساعت به جلو می رود و تا بین اعداد 1 الی 31 میچرخد.

عدد 1 نمایش داده شده در تصویر شب و روز ساعت می باشد که با دو مرحله بیرون کشیدن سرکوک اصلی (در تصویر B) و چرخش به هر سمت که باعث تنظیم TIME 1 (زمان اصلی) می شود حرکت آن را عقربه را نیز ملاحضه می فرماید که در هر دو ساعت جلو یا عقب رفتن نشانگر 24 ساعته یک ساعت به حرکت در می آید (لازم به ذکر است وقتی آن عقربه به سمت بالا و عدد 24 باشد شب و پایین باشد بیانگر این است که روز است).

حال به سراغ نشانگر شماره 3 در تصویر می رویم، این نمایشگر در واقع ثانیه شمار کرنوگراف است که با فشردن دکمه ای که در تصویر با حرف A نمایش داده شده شروع به حرکت خواهد کرد و تا 60 دقیق برای شما زمانسنجی خواهد کرد که البته این 60 دقیقه به کمک نمایشگری که در تصویر با حرف B نمایش داده شده نشان داده خواهد شد.
نیاز به توضیح است در هر زمان می توان کرنورگراف را استپ یا ریست کرد، که استپ کردن در زمانی که کرنوگراف روشن است با مجددا فشار دادن پمپ A اتفاق می افتد و ریست کردن کرنوگراف نیز با فشار دادن پمپ نمایش داده شده در تصویر C انجام می شود.

نیاز به ذکر است این مقاله تنها برای ساعت هفت موتوره دیزل است که در اشرافی به فروش می رسد و در مورد موتورهای نمایشی صادق نیست زیرا این ساعت در کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می شود.

در ادامه قصد داریم در مورد یکی از پر تکرار ترین سوال ها از گالری اشرافی، یک ویدیو آموزشی ارائه بدهیم، بله آموزش تنظیم ساعت دیزل هفت موتوره، لازم به ذکر است این موتور دارای چهار موتور است که یکی از موتورهای آن قابلیت کرنوگراف دارد و اگر به تنهایی روی یک ساعت قرار بگیرد به آن ساعت سه موتوره گفته می شود.
حال در این ویدیو ما روش تنظیم موتور کرنوگراف و سه موتور دیگر را به صورت تک به تک آموزش خواهیم داد.
برچسب ها :
دیدگاه شما

10 پاسخ به “آموزش تنظیم ساعت هفت موتوره دیزل”

  1. احمدی گفت:

    سلام من دیزل هفت موتوره ام
    تایم 2و3کار نمی کنه بخاطر چیه

  2. محمد گفت:

    سلام من یک ساعت دیزل هفت موتوره دارم تایم 2تکون نمی خوره مشکل چیه؟

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      احتمالاً باتری آن موتورها تمام شده است.

  3. AhmD گفت:

    سلام من دیزل هفت موتوره دارم اما کرنوگراف بالا عقربش حرکت نمیکنه ایا قابل تعمیر هست

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      بستگی به این دارد که موتور ساعت ژاپنی و قابل تعمیر باشد یا خیر.

  4. جلال جودی گفت:

    خیلی عالی بود
    چندتا سوال دارم
    1«ما چطوری اصل ساعت هفت موتوره دیزل رو تشخیص بدیم؟؟؟
    ۲«قیمت اینا چنده؟؟؟

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      ساعت اورجینال دارای بسته بندی اصلی هست و دیتیل ساخت ساعت نیز با موردهای کپی متفاوت هست. ساعت های اورجینال کاملا ضد آب می باشند. اما در کل نیاز هست که به کارشناس مراجعه نمایید.

  5. فرتوت گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید
    ساعت من دیزل هست و امروز نمیدونم چی شد که یهو متوجه شدم راس ساعت ۱۲ عقربه های ساعت من روی هم قرار ندارن، راهی هست که بشه تنظیمش کرد،
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      جهت رفع این مشکل به احتمال 90 درصد باید صفحه باز بشود تا چرخ دنده های ساعت آسیب نبیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×