خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

یازده ساعت برتر زنانه‌ی سیتیزن

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1400-03-20 ۱۰:۲۰
یازده ساعت برتر زنانه‌ی سیتیزن

سیتیزن یکی از پیشگامان و معتبرترین شرکتهای ساعت سازی و الکترونیک در ژاپن است. یکی از دستاوردهایی که موجب شد سیتیزن به شهرت برسد، فناوری انقلابی اکو درایو است. به استفاده از این روش، ساعت نیازی به باتری ندارد.

این محصول در سال ۱۹۷۶ معرفی شد و از نور (نور مصنوعی ، طبیعی یا کم) به عنوان تنها منبع انرژی برای ساعت‌های سیتیزن استفاده می‌کرد. از آنجا که نور، منبعی تجدید پذیر و طبیعی است، سیتیزن دیگر نقشی در انباشته کردن باتری در محل‌های دفن زباله نداشت است. به گفته سیتیزن، این فناوری کمک کرده که فقط در آمریکای شمالی، ۱۰ میلیون باتری حذف شود.

ما مقاله ای درباره تاریخچه‌ی سیتیزن نوشتیم. در اینجا، با آغاز کار برند، فناوری‌ها و سایر موارد ضروری مانند کیفیت ساعت و سیاست‌های ضمانتی آن بیشتر آشنا خواهید شد.

در ادامه، برخی از محبوب‌ترین ساعت‌های زنانه‌ی سیتیزن، موارد مشتری پسند، ساعتهایی که دائماً با بازخورد خوبی همراهند، شیک ترین ساعت‌ها و غیره را بررسی خواهیم کرد. در اینجا تعدادی از بهترین ساعت‌ها بدون هیچ ترتیب خاصی نام برده می‌شود و همه آنها با موتور اکو درایو سیتیزن طراحی شده اند.

ساعت Citizen Women’s Axiom

ساعت Citizen Women’s Axiom

سیتیزن طیف گسترده‌ای از ساعت‌های Axiom (آکسیوم) را برای بانوان و آقایان ارائه می دهد. Axiom EMO633-53A ساعتی عالی برای کسانی است که به دنبال ساعت مچی شیک و ساده هستند. این ساعت از جنس استیل ضد زنگ با رنگ طلایی صورتی است و قطر آن ۲۸ میلی‌متر است. همچنین به فناوری اکو درایو مجهز است، یعنی نیازی به باتری ندارد.

این ساعت در وب سایت رسمی سیتیزن ۲۲۰ دلار قیمت دارد. همچنین در برابر پاشش آب مقاوم است. بند آن یک بست تاشوی ضامن‌دار دارد. اگر اهل رنگ طلایی صورتی نیستید، سبک‌های مشابهی نیز وجود دارد (قاب‌های نقره‌ای و طلایی).

یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات آکسیوم، Axiom GA1050-51E است. این ساعت مناسب کسانی است که به دنبال طراحی زیبا هستند و ساعتی می‌خواهند که با انواع مختلف لباس‌ها متناسب باشد. این آکسیوم ۳۰ میلی متری در موقعیت ساعت ۳، پنجره‌ی کوچک تاریخ دارد و در قاب‌های نقره‌ای و طلایی موجود است.

ساعت مچی Citizen Women’s Eco-Drive Chandler Fashion

ساعت مچی Citizen Women’s Eco-Drive Chandler Fashion

ساعت چندلر سیتیزن مدلEW1676-52D ، ۲۶ میلی‌متری است که دارای طراحی زنانه و کارایی ساعت اسپرت است. این مدل سه عقربه‌ای دارای یک قاب و بند استیل دو رنگ، عقربه‌ها و نشانگرهای شب‌نما بوده و مقاومت آن در برابر آب ۱۰۰ متر است، به این معنی که می توان از آن هنگام دوش گرفتن، غواصی کم عمق یا شنای سبک استفاده کرد. همچنین ساعت سه نشانگر تاریخ دارد و البته به فناوری اکو درایو مجهز است. همچنین می توانید مدل نقره‌ای فام (Chandler EW1670-59D) را تهیه کنید که دارای همان ویژگی‌ها و همان صفحه‌ی صدفی است.

سری چندلر، مدل‌های متنوعی دارد. اگر به دنبال ساعتی هستید که ظاهری کلاسیک و قدیمی داشته باشد، می‌توانید Chandler EM0492-02A را نیز مد نظر قراردهید، که یک ساعت مچی جذاب به سبک تانک با یک قاب استیل طلایی است و بند آن چرم قهوه‌ای با دوخت کنتراست است (برای کسانی که به دنبال یک ظاهر خوش ساخت هستند، عالیست).

ساعت مچی زنانه Citizen Corso Blue Dial

ساعت مچی زنانه Citizen Corso Blue Dial

این ساعت کمی بزرگتر از مدل چندلر است. قاب ساعت ۲۸ میلی متر است. برای کسانی که به دنبال یک ساعت مچی زیبا و اسپرت هستند، ساعت مناسبی است. صفحه نمایش آبی پررنگ باعث می‌شود تا قاب دو رنگ استیل و نشانگرهای طلایی، خودنمایی کنند. این ساعت با قاب نقره‌ای نیز موجود است (Corso EW2290-54L ، که کمی ارزان‌تر است) این ساعت سه عقربه‌ای، در برابر آب ۱۰۰ متر مقاومت دارد، دارای عقربه‌های شب‌نما است و در موقعیت ساعت ۳، نمایشگر تاریخ دارد.

اگر به ظاهری کلاسیک و سایز کوچکتر علاقمند هستید، Corso EW1264-Sure 50A با قاب ۲۵ میلی‌متری نیز وجود دارد که پرفروش‌ترین ساعت سیتیزن است.از نظر سیتیزن، این ساعت سه عقربه‌ای برای هر موقعیتی مناسب است. صفحه سفید ساده و بند استیل دو رنگ، آن را به ساعتی شیک بدل کرده است که می‌توانید در محل کار یا در مجالس از آن استفاده کنید.

ساعت مچی زنانه Citizen Eco-Drive Sunrise

ساعت مچی زنانه Citizen Eco-Drive Sunrise

مجموعه سان‌رایز، شامل ساعتهای زنانه زیبایی است که هم ابتکاری و هم شیک هستند. این ساعت ها از قطرات شبنم صبح الهام گرفته شده‌اند: “این تشعشع درخشان، تجسمی از قطرات شبنم تازه و درخشان صبحگاهی است که به آرامی از یک برگ می‌غلتند.”

ما مدل Citizen L Sunrise EM0323-51N را به دلیل طراحی منحصر به فرد آن انتخاب کردیم. در زیر این قاب، یک حلقه مورب با سه الماس وجود دارد که به نظر می‌رسد شناور هستند. در داخل قاب که از جنس یاقوت کبود است، تعداد بیشتری الماس (در مجموع ۱۰) وجود دارد. از ویژگی‌های دیگر می‌توان به مقاومت در برابر ۵۰ متر آب، سه عقربه و یک بند با قفلبند ضامن دار اشاره کرد.

دو مدل مشابه دیگر نیز وجود دارد که هر دو دارای صفحه‌ی صدفی هستند. ساعت EM0337-56D، قاب استیل دو صفحه‌ی دو رنگ دارد و EM0320-59D که دارای صفحه‌ی آبی و الماس‌کاری شده است.

این مدل‌ها برای مناسبت‌های رسمی بسیار عالی هستند، اما بسیاری از بازخورد‌های مشتریان نشان می‌دهد که این ساعت‌ها در مواقع معمولی و روزمره هم عالی هستند. به دلیل ظاهر شیک و همچنین قابلیت نمایش دقیق زمان بدون نیاز به تعویض باتری، مورد تحسین قرار گرفته است.

ساعت مچی Citizen Capella Diamond Stainless Steel

ساعت مچی Citizen Capella Diamond Stainless Steel

مجموعه‌ی کاپلا (Capella) با الهام از منحنی‌های اندام زنانه، از چهار طرح تشکیل شده است که همگی با الماس پر شده‌اند. این ساعت‌ها ارزان نیستند، اما با ویژگی‌هایی که دارد، شایسته‌ی این قیمت سنگین است. به عنوان مثال ، Capella EX1500-52A دارای یک بند استیل نقره‌ای و یک قفل بند ضامن‌دار دارد و قاب کروی آن از جنس کریستال یاقوت کبود است. مدل‌های دیگر دارای قاب طلایی صورتی و بندهای استیل ضد زنگ یا چرمی و یا قاب نقره‌ای و بند چرمی هستند، مانند Citizen L Sunrise. این ساعت مخصوص افرادی است که برای مواقع معمولی و روزمره و هم مناسبت‌های رسمی‌تر، به دنبال ساعت مناسبی هستند.

ساعت مچی Citizen Ceci Diamond Two-Tone

ساعت مچی Citizen Ceci Diamond Two-Tone

اگر به بندهای مشی یا مشبک علاقمند هستید، مجموعه‌ی Citizen’s Ceci مناسب شماست. این مجموعه از جواهرات الهام گرفته است، و به نظر سیتیزن “ساختار قاب آن ظریف است”. هر چهار مدل دارای یک صفحه صدفی هستند و از الماس برای نشانگرها استفاده شده است. ساعت Ceci EM0796-59Y به دلیل صفحه‌ی تزئین شده با الماس، در بین چهار ساعت، از همه منحصر به فردتر است. در حالی که سه مدل دیگر دارای ۱۲ نشانگر الماس هستند، این مدل تنها دارای چهار نشانگر است که ظاهری مینیمالیستی و ظریف به آن می‌بخشد.

این قاب از جنس استنلس استیل و صفحه‌ی آن دو رنگ صدفی است. کریستال آن کروی و از جنس یاقوت کبود است. هر چهار مدل ۵۰ متر در برابر آب مقاوم هستند. یکی از منحصر به فردترین ویژگیهای این ساعت، تاج اسپینل کابوچون آبی (نوعی نگین) است که جلوه‌ی بیشتری به قاب و بند‌ها می‌دهد.

ساعت Citizen Stiletto AR3072-09A

ساعت Citizen Stiletto AR3072-09A

اگر به الماس علاقه ندارید یا صرفاً یک ساعتی معمولی با ظاهری کلاسیک می‌خواهید، به مجموعه‌ی Citizen’s Stiletto نگاهی بیاندازید. این ساعت‌ها بزرگتر از ساعت‌های قبلی است. ساعت Stiletto AR3072-09A دارای یک قاب استیل ۳۹ میلی‌متری طلایی، و بند چرمی است. ظاهر براق و قاب بسیار باریک، این ساعت را از بقیه متمایز می‌کند. شاید اندازه‌ی قاب ساعت از سایر ساعت‌های زنانه بزرگتر باشد، اما نازک بودن آن باعث می‌شود تا برای مچ‌های کوچکتر هم مناسب باشد. شما می‌توانيد مدل‌های کاملاً شیک استی‌یلوو را در اینجا بررسی کنید.

ساعت Citizen Women’s Drive

ساعت Citizen Women's Drive

مجموعه سیتیزن درایو، بیش از دوازده مدل دارد؛ چرم، مشبک، استیل ضد زنگ، نشانگر الماس. اما ما روی یکی از ساده‌ترین طرح‌ها تمرکز کرده ایم، یعنی مدل Drive EM0688-01E. این ساعت ۲۷ میلیمتری که به “مینی درایو” معروف است، ظاهری کلاسیک دارد و برای استفاده‌ی روزمره است. بند ساعت، چرمی وگان همراه با سگک است و قاب آن از جنس استیل طلایی صورتی است. صفحه سیاه باعث جلوه‌گر شدن نشانگرهای طلایی صورتی می شود و به فرد اجازه می‌دهد به‌راحتی زمان را بخواند. این ساعت در بندهای مختلف (بند قرمز وگان مرلوت، مشبک) و صفحات مختلف ( صدفی، شامپاین) نیز موجود است. این ساعت به دلیل کیفیت عالی و طراحی بسیار خوب، بازخوردهای خوبی داشته است. این ساعت‌ها بخشی از مجموعه‌ی Citizen’s Ladies ’Long Term Relationship (یا LTR) هستند: ساعت‌هایی ابدی و مجهز به فناوری اکو درابو.

ساعت Collectable Mickey Mouse

ساعت Collectable Mickey Mouse

در سال ۲۰۱۸، سیتیزن با دیزنی شراکت کرد و تبدیل به ساعت رسمی دنیای والت دیزنی و دیزنی لند شد. در سال ۲۰۱۹، این دو شرکت سری ساعت‌هایی را هم در رابطه با دیزنی، مارول و جنگ ستارگان عرضه کردند (شرکت والت دیزنی در سال ۲۰۰۹ شرکت “مارول اینترتینمنت” را خریداری کرد و جورج لوکاس در سال ۲۰۱۴ شرکت خود را به دیزنی فروخت).

یکی از محبوب‌ترین همکاری‌ها، مربوط به شخصیت‌های برجسته دیزنی یعنی میکی و مینی است. این ساعت‌ها در مدل‌های زنانه و مردانه ارائه می شوند (از اندازه‌ی ۲۹ میلی متر تا ۴۳ میلی متر). این ساعتها، از شخصیت‌های محبوب به شکل ظریف و هنرمندانه‌ای استفاده کرده است. قیمت این محصولات در وب‌سایت سیتیزن در حال حاضر از ۲۹۵ تا ۴۲۵ دلار است.

اگر به دنبال ساعت زنانه‌‌ای زیبا و الهام‌بخش هستید، ساعت مچی Mickey Mouse GA1051-58W موجود است. این ساعت ۲۹.۵ میلی‌متری استیل ضد زنگ، نشانگرهای الماس دارد. صفحه‌ی ساعت، ساده و مشکی است که الماس‌ها را بیشتر به رخ می‌کشد و تصویر میکی کوچک نیز در موقعیت ساعت ۸ قرار دارد. ساعت میکی موس GA1056-54W هم موجود است که همین ویژگی‌ها را دارد، و فقط قاب آن طلایی است.

کسانی که به مینی ماوس علاقمند هستند، می‌توانند دو مدل زنانه‌ی جدید را انتخاب کنند: مینی موس EW2448-01W و EW2448-51W که هر دو دارای قاب‌های طلایی صورتی هستند و موقعیت ساعت‌های ۱۲، ۳، ۶ و ۹ از تزیینات الماس استفاده شده و خالهای ظریف پاپیون مینی پولکا هم روی صفحه کار شده است.

ساعت Citizen Marvel Collectors

ساعت Citizen Marvel Collectors

اگر به فیلم‌های مارول علاقمند هستید، مجموعه ساعت‌های سیتیزن که با الهام از فیلم‌های مارول ساخته شده را مدنظر داشته باشید. یکی از پرفروش‌ترین محصولات زنانه، ساعت Captain Marvel EM0596-58W است که از کاپیتان مارول الهام گرفته شده است. روی قاب آبی این ساعت، ستاره طلایی کاپیتان مارول قرار دارد. تزیینات این ساعت به رنگ طلایی و کریستال سوآروفسکی است. برای نشانگرهای ساعت هم از کریستال استفاده شده و قاب و بند هم از جنس استیل ضد زنگ است. این مدل ۳۷ میلیمتری است، بنابراین برای هر دستی عالی به نظر می‌رسد، نه خیلی کوچک است و نه خیلی بزرگ. از ویژگی‌های دیگر ساعت، می‌توان به مقاومت ۵۰ متری در برابر آب، استفاده از کریستال معدنی و قفل‌بند تاشو ضامن‌دار اشاره کرد.

اگر به استیل ضد زنگ و رنگ نقره‌ای علاقمند نیستید، دو مدل دیگر پیش رویتان است: Captain Marvel FE6101-05W ، دارای یک بند سیلیکونی آبی، صفحه نقره ای، تزئینات نقره ای یا طلایی است و کمی بزرگتر از Captain Marvel FE7062-51W ۴۰ میلیمتری است، که دارای بند مشبک و صفحه‌ای با تزئینات طلایی است.

از دیگر شخصیت‌های مارول که در این ساعت‌ها به چشم می‌خورد، می توان به انتقام جویان، پلنگ سیاه، کاپیتان آمریکا، مرد عنکبوتی و هالک اشاره کرد. مدل‌های محدود نیز موجود است. همه را اینجا مشاهده کنید.

ساعت Citizen Signature Versaille Luxury

ساعت Citizen Signature Versaille Luxury

ما لیست خود را با یک ساعت مجلل به پایان می‌رسانیم که یکی از ساعتهای گران قیمت زنانه‌ی سیتیزن است. ساعتVersailles EM0374-50A  از استیل ضد زنگ دو رنگ ساخته شده و برای نشانگرهای آن از الماس ظریف استفاده شده است. این ساعت ۱۰۰ متر در برابر آب مقاوم است، روی تاج آن الماس کار شده، و حلقه داخلی و بزل دارد که آن را به ساعت مناسبی برای موارد خاص تبدیل کرده است. همینطور ساعت Versailles EM0370-51A با جنس استیل ضد زنگ، رنگ نقره‌ای و تزئینات الماس سفید موجود است. هر دوی این مدل‌ها ۱۰۰ متر در برابر آب مقاومت دارند، شیشه‌ی قاب آنها، کریستال یاقوت کبود ضد انعکاس است و قفل‌بند کلیپسی ضامن‌دار دارند.

اپلیکیشن سیتیزن

دارندگان ساعت سیتیزن می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعت خود از برنامه رسمی این برند استفاده کنند. این برنامه My Citizen نامیده می‌شود که هم در گوگل پلی و هم در اپ‌استور موجود است.

برخی از کارهایی که می‌توانید با استفاده از این برنامه انجام دهید، شناسایی دقیق مدل ساعت و اعدادی است که در قاب پشتی پیدا خواهید کرد. در اینجا می‌توانید ساعت سیتیزن خود را نیز ثبت کنید و یک سال گارانتی رایگان دریافت کنید. اگر در مورد دستورالعمل‌ها یا ویژگی‌های ساعت به راهنمایی نیاز دارید، منابعی هم به این منظور در برنامه موجود است.

متشکریم که این مقاله را مطالعه کردید

سیتیزن ساعت‌های متنوعی را برای بانوان در نظر گرفته است، بنابراین اگر مدل مد نظر خود را در اینجا پیدا نکردید، می‌توانید جهت خرید ساعت سیتیزن به اشرافی یا به وب سایت این برند مراجعه کنید. این سایت یک صفحه به نام (جستجوگر ساعت) Watch Finder دارد که بسیار مفید است و مشتریان می‌توانند بهترین ساعت را برای خود انتخاب کنند، هم برای هدیه و یا برای استفاده شخصی. نگران نباشید، از بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید (وب سایت از شما می‌خواهد بین ساعت مثلاً Luxe vs Everyday Chic یا Subtle Elegance یا Power Play) یکی را انتخاب کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد!

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×