خانه سایدبار
سبد خرید
تماس با اشرافی

هدیه روز پدر چی بخریم؟ (مخصوص زمان کرونا)

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-05-20 ۱۵:۲۸
هدیه روز پدر چی بخریم؟ (مخصوص زمان کرونا)

شیوع ویروس کرونا باعث شده که شیوه‌ی جشن گرفتن ما دستخوش تغییر شود. اکنون نمی‌توانیم برای شام به رستوران برویم یا در سینما فیلم تماشا کنیم. درست است که روش جشن گرفتن تغییر کرده اما هدف جشن‌هایمان هنوز ثابت باقی مانده است. بالاخره روز پدر است و همه می‌دانیم که خرید یک هدیه‌ی مناسب برای کسی که می‌گوید به هیچ چیز نیاز ندارد، چقدر دشوار است. مطمئناً شما هم وقتی از پدر خود می‌پرسید که چه هدیه‌ای می‌خواهد، با همین پاسخ مواجه می‌شوید. اما این بار قبل از خرید هدیه، چند چیزی که ممکن است پدرتان به آن نیاز داشته باشد را به خاطر بسپارید. در اینجا 19 هدیه‌ای که می‌توانید به پدرتان تقدیم کنید، معرفی شده‌اند.

1- کیت اصلاح

کیت اصلاحدر زمان شیوع کرونا همه‌ی ما مجبوریم که در خانه بمانیم و باید بیشتر کارهایمان را خودمان انجام دهیم. اصلاح موی سر و صورت نیز یکی از این کارها است. در حال حاضر یک کیت اصلاح کامل، می‌تواند هدیه‌ی بسیار مفیدی باشد.

2- هدفون

هدفونبی شک می‌توان گفت که همه‌ی ما بیشتر وقت خود را با تلفن همراه‌مان می‌گذرانیم و والدین‌ ما بیشتر از خودمان به گوشی وابسته شده‌اند. اگر پدر شما نیز ویدیوها را با صدای خیلی بلند گوش می‌کند یا در هنگام صحبت کردن با تلفن، بلندگوی آن را فعال می‌کند در این صورت بهتر است که به او یک هدفون هدیه دهید. هدفون نه تنها می‌تواند تجربه‌ی بهتری را به او ارائه دهد بلکه برای جلسات کاری آنلاینش نیز مفید خواهد بود.

3- ساعت مچی

ساعت مچیهمه می‌دانیم که پدرانمان چقدر درمورد اهمیت زمان، ما را نصیحت می‌کنند. پس به پدر خود یک ساعت مچی زیبا هدیه دهید تا هر وقت که به ساعتش نگاه می‌کند یا می‌خواهد درمورد اهمیت زمان با شما صحبت کند، بتواند عشق شما را به خاطر بیاورد. جهت خرید ساعت مچی مردانه میتوانید از فروشگاه اشرافی کمک بگیرید. اشرافی ساعت های متنوع زیادی را در سایت خود برای هدیه به پدر عزیزتان دارد.

4- کتاب

کتاباگر پدرتان عاشق مطالعه است در این صورت برای روز پدر یک مجموعه کتاب به او هدیه دهید. شیوع کرونا باعث شده که ما برای انجام کارهای مورد علاقه‌ی خود وقت زیادی داشته باشیم.

5- یک جعبه از میان‌وعده‌های سالم

یک جعبه از میان‌وعده‌های سالماز آنجایی که در حال حاضر همه‌ی ما بیشتر وقت خود را در داخل خانه می‌گذرانیم، بنابراین بیشتر از قبل به سراغ خوراکی‌ها می‌رویم. برای اینکه مطمئن شوید پدرتان از میان وعده‌های ناسالم استفاده نمی‌کند، یک جعبه از انواع میان وعده‌های سالم را به او هدیه دهید. چند نمونه از میان وعده‌های سالم عبارتند از: پسته‌ی دریایی (دانه‌ی نیلوفر آبی)، ناچوی مکزیکی با آرد کامل، بادام زمینی، بادام، بادام هندی، گردو و بیسکوییت‌های بدون شکر.

6- آبمیوه‌گیر یا اسموتی‌ساز

آبمیوه‌گیر یا اسموتی‌سازهیچ چیزی نمی‌تواند مثل یک لیوان آبمیوه‌ی تازه‌ی طبیعی به انسان انرژی دهد. اکنون که نمی‌توانیم از خانه خارج شویم و یک لیوان آبمیوه‌ی تازه بگیریم، چرا خودمان در خانه آبمیوه درست نکنیم؟ برای پدرتان یک آبمیوه‌گیر بخرید و در کنار خانواده‌ از آبمیوه‌ی تازه‌ای که درست کرده‌اید لذت ببرید. بهترین چیز درمورد این هدیه این است که تمام اعضای خانواده می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

7- ساعت تناسب اندام یا فیتنس

ساعت تناسب اندام یا فیتنساز زمان شیوع کرونا، فعالیت بدنی همه‌ی ما کم شده است. بنابراین در حال حاضر نظارت بر کالری‌های دریافتی و سوازنده شده، از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اگر کالری دریافتی‌تان نسبت به کالری‌ای که می‌سوزانید، بیشتر باشد فقط باعث چاق شدنتان می‌شود پس باید مراقب باشید. به پدر خود یکی از جدیدترین نسخه‌های ساعت تناسب اندام را هدیه دهید تا به کمک آن بتواند بر فعالیت بدنی و کالری‌های دریافتی‌اش نظارت کند.

8- میز کار ارگونومی (مناسب برای بدن)

میز کار ارگونومیاکنون بیشتر افراد از خانه کار می‌کنند و نمی‌دانیم که این وضع چقدر طول خواهد کشید. میز کار ارگونومیک یکی از بهترین چیزهایی است که می‌توانید به پدر خود هدیه دهید. این میز باعث می‌شود که پدرتان در هنگام کار کردن در خانه، راحتتر باشد.

9- ماساژور پا

ماساژور پاچه کسی از رسیدگی به خودش بدش می‌آید؟ همه‌ی ما عاشق ماساژ پا هستیم و چه بهتر میشد اگر می‌توانستیم این ماساژ را در داخل خانه و در هر زمان که دلمان می‌خواست دریافت کنیم. برای پدرتان یک ماساژور اتوماتیک بخرید تا احساس آسایش را به او هدیه دهید.

10- یک بطری

بطریهوا خیلی گرم و مرطوب شده و باید حواسمان باشد که آب بدنمان را تأمین کنیم. برای پدرتان یک بطری خوب و درجه‌دار بخرید تا بتواند ببیند که آیا به اندازه‌ی کافی آب مصرف کرده یا خیر.

11- پرداخت هزینه‌ی آزمایشات پزشکی

پرداخت هزینه‌ی آزمایشات پزشکیوالدین ما هیچوقت در مراقبت از ما کوتاهی نکرده‌اند. اما وقتی نوبت به خودشان می‌رسد، اصلاً مراقب نیستند. برای روز پدر می‌توانید هزینه‌ی آزمایشات پزشکی پدرتان را پرداخت کنید. همچنین می‌توانید ویتامین‌های ضروری و پودر پروتئین را به او هدیه دهید. ویتامین‌ها باعث می‌شوند که سیستم ایمنی بدنش قوی و سالم بماند و پودر پروتئین در عضله سازی به او کمک می‌کند و برای سلامت عمومی‌اش مفید است.

12- یک آلبوم عکس یا کارت دست‌ساز

حتماً یادتان هست که چگونه در بچگی با دستان خودتان کارت پستال درست می‌کردید و در داخلش نامه می‌نوشتید. حال شاید در حالت عادی به کارت پستال فکر نکنید اما در شرایط فعلی هر چیز ساده‌ای مثل یک پیام محبت آمیز نیز می‌تواند برای پدرتان ارزشمند باشد. در کنار کارت پستال می‌توانید یک آلبوم عکس نیز به پدرتان هدیه دهید و با این کار، خاطرات گذشته را برای او زنده کنید. این آلبوم را با عکس‌های دانشگاهش آغاز کنید و تمام عکس‌هایی که تا به امروز دارد را در آن قرار دهید. ما مطمئنیم که او از قدم زدن در خاطرات گذشته‌اش لذت خواهد برد.

13- تماشای یک فیلم

درست است که برای تماشای فیلم نمی‌توان به سینما رفت، اما می‌توانید در خانه باهم فیلم ببینید. راحت باشید و تنقلات مورد علاقه‌ی خود را آماده کنید و به تماشای فیلم مورد علاقه‌ی پدرتان بنشینید. مطمئن باشید که پدرتان از این کار خوشش می‌آید.

14- یک ست کاربردی

همه می‌دانیم که پدران ما اصلاً از پوست خود مراقبت نمی‌کنند. خب الان وقت مناسبی است تا یک ست کادوی خوب تهیه کنید، برای تهیه‌ی این ست می‌توانید چند محصول مراقبت از پوست و وسایل ضروری برای اصلاح صورت را خریداری کرده و آن‌ها را با هم بسته‌بندی کنید.

 

15- پختن یک نهار خوشمزه

مطمئناً با پختن یک نهار خوشمزه می‌توانید علاقه و محبت خود را به پدرتان نشان دهید. مطمئن باشید که او هرچیزی که با عشق برایش پخته‌اید را دوست خواهد داشت. اگر آشپزی‌تان خوب نیست اصلاً نگران نباشید، فقط ساده‌ترین غذایی که بلد هستید را برایش آماده کنید. همین کار کوچک شما باعث می‌شود که لبخندی بر لبان پدرتان نقش ببندد و این خیلی ارزشمند است.

16- گیاه

اگر پدرتان عاشق طبیعت است پس دیگر می‌دانید که چه هدیه‌ای برایش مناسب است. فقط کافی است که چند نهال زیبا به او هدیه دهید و با این هدیه‌ی عالی، روزش را بسازید. گیاهان نه تنها پدرتان را خوشحال می‌کنند بلکه در سرتاسر خانه انرژی مثبت پخش می‌کنند.

17- نوشتن احساسات خود بر روی کاغذ

اگر واقعاً وقتی برای این کارها ندارید آنگاه بهترین چیز این است که نامه‌ی محبت آمیزی برای پدر خود بنویسید. حتماً این کار را انجام دهید، حتی می‌توانید یک کارت دست‌ساز برای او درست کنید.

18- برگذاری یک پیتزا پارتی

اگر پدرتان به هیچ‌کدام از این موارد علاقه‌ای ندارد پس باید یک پیتزا پارتی برگزار کنید. چند پیتزا سفارش دهید و روز پدر را با خوردن پیتزا جشن بگیرید.

19- پخنن کیک

برای پدرتان یک خوراکی شیرین و لذت بخش درست کنید. آیا این یک هدیه‌ی خاص نیست؟ این گزینه را نیز در نظر داشته باشید.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×