خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

چهار مورد از ضد آب ترین ساعت مچی های جهان

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-09-05 ۱۵:۰۴
چهار مورد از ضد آب ترین ساعت مچی های جهان
آنها چقدر می توانند پایین بروند؟ 4 ساعت پرچمدار غواصی در عمق دریا…

این چهار عدد ساعت مچی غواصی نقطه دور (بی نهایت)، بر اساس مقاومت در برابر آب به شکل صعودی لیست شده اند و برای ماجراجویانی که تاریکی زیر دریا را کاوش می کنند، همراهان قابل اعتمادی هستند.

 

 

 

4. چهارمین ساعت ضد آب;

Mühle-Glashütte Rasmus 2000 (2,000 Meters)

برند مستقل گلا شوت این ساعت را با همکاری دانشمندان محقق دانشگاه ROSTAK آلمان تولید و توسعه داد، این ساعت دارای یک کیس 44 میلیمتری فولادی ضد زنگ دارای یک قاب ساده قابل چرخش و یک کیس داخلی از آهن نرم برای مقاومت موتور در برابر میدان مغناطیسی می باشد.

مقاومت آن در برابر آب تا 2000 متر می باشد (تا 2000 متر ضد آب می باشد).

 

 

 

 

 

3. سومین پر استقامت از برایتلینگ;

Breitling Avenger II Seawolf (3,000Meters)

گرگ دریایی ماجراجو 2 یا Breitling Avenger II Seawolf برازنده نام این ساعت است که تا 3000 متر در برابر آب مقاوم هست و دارای یک طرح رنگ آمیزی جالب توجه است که ذهن موجودات غیر معمول ساکن در این اعماق را متبادر می کند.

برایتلینگ کالیبر 17، که مبتنی بر موتور محرک ETA 2824 هست و دارای گواهی COSC است و تیک های زیر که شماره های زرد روشن است و دارای یک کیس استیل با قطر 45 میلیمتر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. هابلوت هم دومین مقاوم ما;

Hublot King Power Oceanographic Exo 4000 (4,000 Meters)

تعداد کمی از ساعت های غواص می توانند تا 4000 متر پایین بروند، هابلوت اقیانوس شناسی یکی از آن استثناعات کمیاب است، مهمترین تغییرات اخیر این مدل کیس فیبر کربن 48 میلیمتری و بند پلاستیکی یا لاستیکی که با الیاف مصنوعی سفید مزین شده است، می باشد.

وظایف نگهداری زمان یا زمان بندی توسط کالیبر هاب 1401 انجام می شود که مبتنی بر ETA7750 است که از مکانیسم کرنوگرافی آن خارج شده است.

 

 

 

1. مثل خیلی از پارامترها رولکس در ضد آبی هم پرچمدارش اول است;

Rolex Deepsea Challenge (12,000 Meters)

جالب است در مورد برترین ساعت ضد آب دنیا بدانید، کارگردان مشهور بسیاری از فیلمهای معروف جهان، جیمز کمرون این ساعت را در مارس 2012 در طول زمانی که می خواست به گودال ماریانا فرود بیاید خریداری کرد. اندازه های ساعت رولکس دیپسی 28.5 میلیمتر ضخامت و 51.4 میلیمتر قطر آن می باشد به همراه یک یاقوت کبود کریستال ضخیم 14.3 میلیمتری بر روی آن و یک قاب پشتی از جنس تیتانیوم تقویت شده است، که کیس داخلی و کالیبر اتوماتیک داخلی 3135 آن از سقوط جان سالم به در برد.

با وجود این واقعیت که دیپ سی به بازوی گیربکس بیرونی خارج از مخفیگاه ویژه کامرون بسته شده بود.

بر اساس سطح مشخص شده مقاومت در برابر آب دیپ سی، این ساعت می توانست بیش از 1000 متر دورتر از سطح تا عمق 12000 متر عملکرد داشته باشد.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×