خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

شناخت ساعت کالوین کلین اصلی – تاریخچه Calvin Klein

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1397-01-28 ۱۶:۰۶
شناخت ساعت کالوین کلین اصلی – تاریخچه Calvin Klein

برند کالوین کلین

برند مشهور و بین‌المللی کالوین کلین (Calvin Klein) در سال 1968 و توسط کالوین کلین و بری شوارتز، شریک تجاری‌اش تأسیس شد. کالوین کلین از آن پس با ارائه محصولات مدرن و طراحی های خلاقانه توانسته به یکی از سردمداران مد در آمریکا و جهان تبدیل شود.

فروشگاه های زنجیره‌ای کالوین کلین در سر تا سر جهان و در بیش از 110 کشور وجود دارند و در سال 2015 بالغ بر 8 میلیارد دلار فروش داشته‌اند. کالوین کلین در سال 2003 تحت سرپرستی گروه پی وی اچ (PVH Corp.)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پوشاک در جهان قرار گرفت.

دفتر مرکزی کالوین کلین در محله ی میدتاون منهتن در شهر نیویورک قرار دارد. کالوین کلین در طول دهه ها فعالیت توانسته در زمینه‌های مختلف توسعه پیدا کند که یکی از این زمینه‌ها، تولید ساعت مچی است.

ساعت مارک کالوین کلین اصل شیک مشکی طلایی

تاریخچه ساعت کالوین کلین

در سال 1997 کالوین کلین و گروه ساعت‌سازی مشهور سواچ مهارت‌ها و خلاقیتشان را روی‌هم گذاشتند و با همکاری هم برند ساعت کالوین کلین را به وجود آوردند. کالوین کلین با ایجاد این برند، نوع جدیدی از ساعت را به دنیا معرفی کرد: ساعت فشن!

در حال حاضر،کالوین کلین بیش از 200 مدل ساعت تولید می‌کند که در بیش از 60 کشور به مشتریان ارائه می‌شوند. این ساعت‌ها با نام اختصاری CK مشخص می‌شوند و باکیفیت ساعت سواچ سوئیسی و طراحی و ظاهر فشن و مطابق با مد روز برند کالوین کلین، تمام سلیقه‌ها را راضی می‌کنند.

طراحی ساعت کالوین کلین بسیار منحصربه‌فرد، خلاقانه و جوان‌پسند است. طراحی‌های ابتکاری بیشتر در ساعت‌های زنانه دیده می‌شوند. با این حال، ساعت های مردانه و اسپرت نیز از طراحی‌های ویژه‌ای برخوردارند.

در سال 2004 مجموعه جواهرات نیز به برند ساعت کالوین کلین اضافه شد و با طراحی ظریف و ماهرانه جواهرات و زیورآلات توانست برند ساعت کالوین کلین را به شیوه‌ای بی‌نظیر تکمیل کند.

برند جواهر و ساعت کالوین کلین انواع ساعت مچی، نقره و زیورآلات استیل را به مشتریان عرضه می‌کند. محصولات این برند تحت عناوینی مثل CK glam، CK delight، CK Strive، CK deluxe و CK district ارائه می‌شوند. شرکت جواهرات و ساعت کالوین کلین (CK Watch & Jewelry Co. Ltd.) در شهر بیل/بین سوئیس قرار دارد.

بهترین ساعت اصلی Calvin Klein

ساعت اصلی Calvin Klein

ساعت کالوین کلین

کالوین کلین سادگی و مدرن بودن را مبنای کار خود قرار داده است و سبک مینی مال طراحی این برند مشهور در ساعت‌هایش نیز به‌خوبی مشاهده می‌شود.

ساعت‌های کالوین کلین در دسته‌بندی ساعت زنانه، ساعت مردانه و ساعت اسپرت ارائه می‌شوند و کلیه ساعت‌ها توسط شرکت ساعت‌سازی سوئیسی سواچ طراحی و تولید می‌شود؛ بنابراین هر ساعت کالوین کلین دارای کیفیت بالا و بی‌نظیر شرکت مشهور سواچ است و اغلب عبارت «تولید سوئیس» نیز روی ساعت‌ها حک شده است.

کالوین کلین تحت لیسانس گروه سواچ به تولید و عرضه ساعت کالوین کلین می‌پردازد.

مجموعه ساعت کالوین کلین یکی از برترین برندهای ساعت مچی در جهان است.

بهترین برند ساعت مچی کالوین کلین

با استفاده از این ساعت‌ها می‌توانید استایل و شیک‌پوشی خود را تکمیل کنید و ظاهری بسیار مدرن و مد روز داشته باشید.

با اینکه ساعت کالوین کلین توسط شرکت ساعت‌سازی مشهور سواچ ساخته و تولید می‌شود قیمتی بسیار مناسب دارند و باکیفیت بالایی که دارند نظر همه را جلب می‌کنند. تنوع بالای ساعت‌ها به‌گونه‌ای است که با هر سلیقه‌ای که باشید حتماً ساعت موردعلاقه‌تان را پیدا خواهید کرد.

کالوین کلین علاوه بر تولید و طراحی ساعت مچی، در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز فعال است. مجموعه پوشاک، جین، لباس زیر و عطر ازجمله محصولات پرطرفدار کالوین کلین هستند.

انتشار با ذکر منبع: اشرافی

برچسب ها : ,
دیدگاه شما

یک پاسخ به “شناخت ساعت کالوین کلین اصلی – تاریخچه Calvin Klein”

  1. محسن استقلالی گفت:

    مثل همه مقالاتتون که راجع به ساعت ها می نویسید عالی بود.
    من همیشه دنبالتون میکنم و خیلی خوبه که فقط فکر فروش نیستید و به فکر اشنایی مشتریان با ساعت مچی هم هستید.
    من کلا از سایت شما فهمیدم چه دنیای پر زرق و برقیه دنیای ساعت. زیاد شد ببخشید:) ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×