خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

راهنمای خرید ساعت مچی ست (عروس و داماد)

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-07-15 ۱۹:۳۶
راهنمای خرید ساعت مچی ست (عروس و داماد)

ساعت ها هدایای شگفت انگیزی هستند. اینها فقط لوازم جانبی نیستند که می توانند ظاهر را کامل کنند، بلکه بسیار کاربردی نیز هستند.

اگرچه ما اغلب از تلفن های هوشمند خود برای دیدن زمان استفاده می کنیم، اما داشتن ساعت مچی راحت تر است. نیازی نیست که کیف یا کیف تلفن خود را باز کنید تا بدانید ساعت چند است. فقط با یک حرکت مچ دست خود، سریعا میفهمید که دیر کردید یا هنوز وقت بیشتری دارید.

اما شما چگونه ساعت های مچی را میخرید؟ یا به طور خاص، چگونه ساعت های ویژۀ زوج ها (ساعت ست یا ساعت عروس و داماد) را خریداری می کنید؟

ساعتهای ست یا عروس و داماد چیست؟

همه ما دربارۀ پیراهن های ویژۀ زوج ها شنیدیم. اینها یا پیراهن هایی کاملاً یکسان هستند یا پیراهن هایی هستند که دارای طرحی مشابه اند که با هم مطابقت دارند.

با این حال، یک چیز جدید وجود دارد که زوج ها در سراسر جهان عاشق آن هستند- که همان ساعت های ست است. ساعتهای ویژۀ زوج ها دو ساعت یکسان در دو اندازه هستند: اندازه بزرگتر برای مردان و اندازه کوچکتر برای خانمها.

به طور معمول، ساعت های مردانه دارای لبه مردانه تری هستند. شاید برخی جزئیات اضافی کوچک که باعث شده ناهموارتر به نظر برسند. در عین حال، ساعت های زنانه ظریف به نظر می رسند اما طرحی مشابه ساعت های آقایان دارند.

اگرچه این ساعت ها از نظر ظاهری و برَند تجاری مشابه هستند، اما شما دقیقاً میتوانید متوجه میشوید که کدام برای کدامیکی از زوجین است.

ساعت های ست از فروشگاه اشرافی:



ساعت رولکس سابمارینر تمام سیلور صفحه مشکی Rolex Submariner B2
1,925,000 تومان


دستبند رولکس Rolex bracelet 02
300,000 تومان


Hublot Big Bang 2888
1,215,000 تومان


ساعت رولکس دیت جاست Rolex Datejust DG5
799,000 تومان


ساعت مچی دنیل ولینگتون صفحه سفیدDaniel Wellington 0103
695,000 تومان


Hublot Big Bang 2889
1,215,000 تومان


ساعت مچی کارتیه سانتوز دیاموند Cartier Santos 100 diamond
2,990,000 تومان


Hublot Big Bang gray2
1,250,000 تومان


ساعت مچی رومانسون ست زنانه و مردانه Romanson 1126G
1,145,000 تومان


ساعت مچی سیتیزن Citizen 7318G
675,000 تومان

چرا ساعت های ست محبوب هستند؟

حتی قبل از اینکه ساعت های ست فقط نوعی ساعت باشند، همیشه یک هدیه عالی بوده اند. برای بسیاری از مردم، این نوع هدیه ها نمادی است برای دادن عشق به زندگیشان در مراسم خاصشان است. با این هدیه خاص، وقتی شریک زندگی یک فردی به مچ دستش نگاه می کند، بلافاصله همسرش را به یاد می آورد.

ساعت ها همچنین نوعی از لوازم هستند که می توانید هر روز آن را به دست خود ببندید. فرقی نمی کند که در محل کار خود هستید یا در مدرسه اید و یا هر نوع شغل دیگری دارید، می توانید در هر جایی به دست خود ساعت ببندید و هیچ ساعتی ظاهر نامطلوبی به شما نمی دهد.

نحوه خرید ساعت های ست

چگونه می توان ساعتهای ست را خریداری کرد؟

ویژگی ها را در نظر بگیرید.

در آغاز کار، ویژگی های ساعت هایی را که می خواهید خریداری کنید بررسی کنید. تعدادی از ساعت ها دارای ویژگی های اضافی مانند هشدارها یا نمایش تاریخ هستند. شاید شما هم بخواهید بدانید که ساعت ها ضد آب و ضد ضربه هستند یا خیر.

آنالوگ یا دیجیتال؟

ساعت ها دو نوع هستند: آنالوگ و دیجیتال.

ساعت آنالوگ از نوع سنتی است که عقربه هایی دارد که زمان را نشان می دهد. هنوز افرادی هستند که به دلیل ظرافت بکار رفته در ساعتهای آنالوگ، آنها را انتخاب می کنند.

در عین حال، ساعت های دیجیتالی ساعت شمار، دقیقه شمار و حتی ثانیه شمار را به صورت دیجیتالی نشان می دهند. این نوع از ساعتها مدرن تر هستند. علاوه بر این می توانید زمان دقیق را بسرعت بررسی کنید.

انتخاب هرکدام از این نوع ساعت به انتخاب شخصی فرد بستگی دارد.

طراحی

انتخاب این بخش می تواند دشوار باشد. طرح های زیادی در بازار موجود است. می توانید طرح های ساده و کلاسیک را انتخاب کنبد یا می توانید ساعت های اسپورت را انتخاب کنید.

حتی می توانید ساعت هایی را پیدا کنید که تا لبه پر از کریستال و الماس هستند. اما طرح هایی نیز وجود دارند که عامه پسند هستند و این مسئله به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. حتی می توانید به صفحه ساعت و نوارهای الماس اضافه کنید.

اندازه

از همه مهمتر، اندازه ساعتهای ستی را که خریداری می کنید بررسی کنید. شما چیز خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نمی خواهید. اگرچه می توانید بخشی از آن را حذف یا احتمالاً بند آن را تغییر دهید، اما اگر این کار را نکنید بهتر است.

اگر به عنوان مثال به صورت آنلاین از اشرافی خرید می کنید، از اندازه ای که در توضیحاتش است اطمینان پیدا کنید. در غیر این صورت، با فروشنده تماس بگیرید و درخواست خودتان را تکمیل کنید.

همچنین ممکن است به همین دلایل خرید حضوری را بعنوان بهترین راه انتخاب کنید. در این صورت می توانید شخصا آن را امتحان کنید و ببینید آیا متناسب با مچ شما و همسرتان است.

بهترین ساعت های ست، ساعت های مخصوص زوجین در دنیا

از نظر بسیاری از زوج ها، ایده ی ساعت مچی ست، با نام رسمی تر “Hers & His” جذاب است. این ایده میگوید که مجموعه هایی از ساعتهای یک برَند و یکسان داشته باشند که در انواع مختلف زنانه و مردانه ارائه می شوند. بنابراین، به طور معمول نسخه “بزرگتر” و مردانه تر “His”، و همچنین به طور معمول نسخه کوچکتر و احتمالاً تزئینی “Hers” از همان مدل ساعت وجود دارد.

ست های ساعت مچی Hers & His به اندازه کافی رایج هستند، اما یافتن مواردی که به همان اندازه برای هر دو نفر خوب به نظر برسد کمی دشوار است. در زیر، بسیاری از کلاسیک ترین و جذاب ترین ساعت های Hers & His را برای زوج ها جمع آوری کردیم که اهمیت و قدرت طراحی های کاملاً متنوع ساعت را بیشتر نشان می دهند.

شاید تعجب آور نباشد که ساعتهای محافظتی با ظاهری کلاسیک در سایزهای کوچکتر و بزرگتر بهترین ظاهر را دارند. طرحهای متمایز یا هنری خاص در یک مجموعه نازک تر از نظر طراحی میتواند بهترین باشد. با این تعاریف، متوجه میشوید که برخی از مدل های ساعت متعلق به یک برَند کاملاً متفاوت از “شکل His ” در مقابل “شکل Hers” هستند. چالش واقعی در واقع انتخاب دوتایی ساعت است که هر دوی زن و شوهر به طور یکسانی از آنها لذت می برند.

اگر می خواهید ساعت های خوب “His & Hers” را به این لیست اضافه کنید، حتماً آنها را در نظرات زیر ذکر کنید تا افرادی که به دنبال گزینه های عالی هستند از آنها مطلع شوند.

Rolex Datejust

ساعت Rolex Datejustبرای من Rolex Datejust و Lady-Datejust کاملاً متناسب با زوجین هستند. تصور اینکه که یک زوج ناخواسته با ساعتهای رولکس Datejust سِت میشوند نیز آسان است. رولکس مردانه روزمره که در روزهای تولد، عروسی و نیز در زمان بازنشستگی هدیه داده می شود، Rolex Datejust نمادی ماندگار برای مردان است. با این وجود، فقط Rolex Lady-Datejust  است که با موفقیت در بخش زنان پیشرو بوده است. اما این ساعت خیلی جوان پسند نیست، بنابراین ممکن است مورد علاقه زوج های جوان نباشد و قیمت آن نیز بالاست. Rolex Datejust 41 جدید که سال گذشته معرفی شد با قیمت 9150 تا 11200 یورو ارائه شده است. Rolex the Lady-Datejust 31 با دو رنگ با قیمت 9700 دلار به فروش می رسد.

ساعت های ست رولکس از فروشگاه اشرافی:



ساعت رولکس سابمارینر تمام سیلور صفحه مشکی Rolex Submariner B2
1,925,000 تومان


دستبند رولکس Rolex bracelet 02
300,000 تومان


ساعت رولکس دیت جاست Rolex Datejust DG5
799,000 تومان


ساعت رولکس دیت جاست Rolex Datejust GRW6
799,000 تومان


ساعت رولکس دیت جاست نقره ای Rolex Datejust S2
1,610,000 تومان


ساعت رولکس صفحه طلایی ROLEX Datejust 10
795,000 تومان


ساعت رولکس دیجاست ست ROLEX Datejust 08
799,000 تومان


ساعت تمام استیل رولکس دیت جاست Rolex datejust SW2
799,000 تومان


ساعت رولکس سابمارینر تمام استیل صفحه آبی Rolex submariner bS1
1,340,000 تومان


رولکس یاخ مستر طلایی ROLEX Yachtmaster GW
1,600,000 تومان

کارتیر سانتوس (Cartier Santos)

کارتیر سانتوس (Cartier Santos)کارتیر سانتوس گالبی (Cartier Santos Galbee) برای بانوان؛ کارتیر سانتوس 100 (Cartier Santos 100) برای آقایان. Cartier Santos به عنوان اولین ساعت خلبانی ساخته شد و یکی از قدیمی ترین ساعت های مچی برای آقایان به شمار میرود و از تاریخچه بسیار خوبی برخوردار است.

اگرچه این ساعت به عنوان ساعت مردانه آغاز به کار کرد، اما بعداً جذابیت زنانه زیادی نیز پیدا کرد. کارتیر سانتوس گالبی کوچکتر با ابعاد 34.8 میلی متر در 26.2 میلی متر اندازه مناسبی برای خانم ها است و در یک جعبه استیل و طلایی “دو رنگ” با مکانیزم حرکت کوارتز با قیمت 17300 دلار عرضه می شود. برای آقایان، Cartier Santos 100 به عرض 41 میلی متر با مکانیزم حرکت اتوماتیک Cartier 1847 MC در تمام استیل ( 7000 دلار)، یک مدل دو رنگ ( 9،650 دلار) که بهترین مدل گالبی را دارد و یک مدل کربن سیاه ( 7،600 دلار) به عنوان مردانه ترین و اسپرت ترین گزینه وجود دارد.

ساعت های ست کارتیر از فروشگاه اشرافی:



ساعت مچی کارتیه سانتوز دیاموند Cartier Santos 100 diamond
2,990,000 تومان


ساعت کارتیه تانک سولو بند چرمی Cartier Tank Solo 9908G
1,435,000 تومان


Catier Santos 100RRW1
1,550,000 تومان


ساعت کارتیه سانتوز تمام فلزی Cartier Santos 100-2CFS
1,695,000 تومان


ساعت کارتیه سانتوز ست Cartier Santos 100-SB
1,480,000 تومان


ست ساعت کارتیه سانتوز رزگلد Cartier Santos 100-RW
1,480,000 تومان


ساعت کارتیه بالن بلو cartier ballon bleu S17
1,245,000 تومان


ساعت مچی کارتیه بالن بلو ست cartier ballon bleu 17
1,185,000 تومان

هابلوت بیگ بنگ (Hublot Big Bang)

بیگ بنگ هابلوت (Hublot Big Bang)Hublot همیشه یک انتخاب جسورانه را برای یک زن یا مرد ارائه می دهد. Hublot Big Bang Unico 45، همانطور که از نامش پیداست، 45 میلی متر عرض دارد و کسی که از آن استفاده میکند نیاز به درجه ای از اعتماد به نفس باشد- یا شاید هم این ساعت مقداری از این اعتماد به نفس را در شما ایجاد کند.

در تصویر بالا نسخه Big Bang Unico 45 Black Magic نشان داده شده است که در یک جعبه سرامیکی، با یک صفحه اسکلت بندی شده و موتورHUB1242 UNICO Hublot ، همگی روی هم با قیمت 19،900 دلار به فروش میرسد. Big Bang Linen Hublot که در طیف وسیعی از گزینه های رنگی پاستلی موجود است، 41 میلی متر عرض دارد و شامل موتور کرونوگراف اتوماتیک HUB4300، سنگ های قیمتی حاشیه و قیمت 15700 دلار است.

ساعت های ست هابلوت از فروشگاه اشرافی:



Hublot Big Bang 2888
1,215,000 تومان


Hublot Big Bang 2889
1,215,000 تومان


Hublot Big Bang gray2
1,250,000 تومان


Hublot 3310B
1,215,000 تومان

پاتک فیلیپ ناوتیلوس (Patek Philippe Nautilus)

پاتک فیلیپ ناوتیلوس (Patek Philippe Nautilus)ساعت ممتاز اسپورت استیل ساخته شده توسط برند Patek Philippe ، Nautilus رقیبی برای ساعت مچی برتر ویژۀ زوجین است. Nautilus (به همراه Audemars Piguet Royal Oak) که اخیراً چهلمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت، از یک ساعت مچی اسپورت استیل تشکیل شده است که هزینه آن به اندازه یک ساعت ساخته شده از فلزات گرانبها است و یک لباس روزمره با آن ارائه می دهد، چه دوست داشته باشد و چه نداشته باشید، این برَند دارای شناخت و کیفیت عالی است.

در چند وقت اخیر، Patek نسبت به طراحی های کلاسیک خود توجه زیادی کرده است و به سمت سنتی نگاه می کند، اما Nautilus با طراحی Gerald Genta به عنوان یک ساعت همیشه محبوب با جذابیت گسترده باقی مانده است. مدل مردانه آن به عرض 40 میلی متر 5711 / 1A-010 و برای خانمها با عرض 35 میلی متر 7118 / 1A-001. قیمت هر دو حدوداً 24000 دلار است.

ساعت های پتک فیلیپ از فروشگاه اشرافی:



ساعت پتک فیلیپ Patek Philippe 3634
1,150,000 تومان


ساعت پتک فیلیپ موتور باز Patek Phillipe skeleton 2021
1,935,000 تومان


ساعت پتک فیلیپ موتور باز Patek Phillipe 811SG
1,866,000 تومان


ساعت پتک فیلیپ موتور باز تمام فلزی Patek Philippe Skeleton Moon P005
2,319,000 تومان


ساعت پتک فیلیپ سورمه ای Patek Philippe Aquanaut5168G
1,432,000 تومان


ساعت پتک فیلیپ کنده کاری شده Patek Philippe M5880 G
1,989,000 تومان


PATEK PHILIPPE M8058
1,990,000 تومان


Patek Philippe box-K1
1,499,000 تومان


Patek Philippe M6263
1,650,000 تومان


Patek Philippe 093
1,880,000 تومان

Audemars Piguet Royal Oak

Audemars Piguet Royal Oakمقایسه  Patek Philippe Nautilusدر برابر Audemars Piguet Royal Oak سالهاست که بحث می شود زیرا مانند همه بحث های بزرگ، واقعاً برنده مشخصی وجود ندارد و هر دو، ساعت های افسانه ای، اسپورت، از جنس استیل و لوکسی هستند.  Royal Oak بعنوان یک ساعت اورجینال شناخته میشود و میبینید که افراد مشهور، فرهنگ پاپ و بچه های نوجوان ثروتمند در اینستاگرام از آن استفاده می کنند. هنوز، Royal Oak که توسط توسط Gerald Genta طراحی شده است نمادی است که دارای گزینه های 37 میلی متر (مرجع 15450ST.OO.1256ST.01) یا 41 میلیمتر (مرجع 15400ST.OO.1220ST.04) است که دارای موتور کالیبر خودکار 3120 با ذخیره 60 ساعته نیرو است. مدل 37 میلی متری آن 16 هزار و 500 دلار و مدل 41 میلی متر آن 17 هزار و 800 دلار است که به طور قابل توجهی کمتر از Patek Nautilus است.

ساعت های Audemars Piguet از فروشگاه اشرافی:



ساعت اودمار پیگه آف شور مدل Audemars Piguet 79953
2,499,000 تومان


ساعت اودمار پیگه آف شور 7995
2,499,000 تومان


ساعت ادمار پیگه مردانه Audemars Piguet Royal Oak Offshore 03109
1,700,000 تومان


ساعت ای پی رویال اوک Audemars Piguet Royal Oak Offshore99
1,780,000 تومان


ساعت ای پی فلزی Audemars Piguet Royal oak gunmetal 01
1,930,000 تومان


جعبه اورجینال ای پی Audemars Piguet box 01
1,199,000 تومان


ساعت ای پی رزگلد Audemars Piguet Frosted G Skeleton 5
2,630,000 تومان


ساعت AP زنانه مشکی Audemars Piguet Royal Oak FW
1,250,000 تومان


پیشنهاد شگفت انگیز
ساعت AP جدید Audemars Piguet 689
2,150,000 تومان 1,950,000 تومان


Audemars Piguet BR98
1,795,000 تومان

Longines Evidenza

Longines EvidenzaTonneau-shaped Longines Evidenza یک ساعت سوئیسی مقرون به صرفه است که یک ساعت ویژۀ زوجین است. این یک ساعت مکانیکی است که با وجود قدیمی بودن برَندش، قیمت کمتری نسبت به رقبای خود دارد. نکته ای غیرقابل تکرار و جذاب در مورد ایده داشتن یک ساعت ویژۀ زوج ها با ساعت های Tonneau وجود دارد، زیرا این راهی برای جدا شدن از سایرین است، اما این کار را با هم انجام دهید.

مدل مردانه X 38.75 33.1 میلی متر است و دارای کالیبر L615 است که بر اساس موتور ETA-2895-2 ساخته شده است که با سرعت 28،800vph کار می کند و 42 ساعت ذخیره انرژی دارد. مدل X 30.6 خانم ها تا 26 میلی متر کاهش می یابد و دارای کالیبر L595 است که دارای ETA 2000/1 است و با سرعت 28،800vph کار می کند و 40 ساعت ذخیره انرژی دارد. همچنین در نسخه کوارتز X 23 19 میلی متری ارائه می شود. نسخه مردانه این ساعت با بند استیل 2225 دلار و نسخه زنانه 26 میلی متری با بند تمساح 2000 دلار و مدل کوارتز 19 میلی متری آن 1450 دلار قیمت دارد.

ساعت های لونژین از فروشگاه اشرافی:



ساعت مردانه Longines Master Collection L2.628.4.57.6
1,789,000 تومان


ساعت مردانه Longines Master Collection SR5
1,765,000 تومان


ساعت ست لونژین Longines Primaluna 1
1,500,000 تومان

Movado Bold

Movado Boldبا گذشت زمان برای مدل کلاسیک Movado museum dial، مدل Movado Bold  به این برَند اضافه شد. آنها هنوز هم گزینه های بیشماری غیر متصل سنتی را ارائه می دهند که از قیمت های متنوعی برخوردار بوده و امکان ترکیب و مطابقت سرگرم کننده برای ترکیب ساعت های His-and-Hers را فراهم می کنند که با سایزهای کوچک Movado museum dial کلاسیک ترکیب می شوند.

کل خط تولید مواردو فقط در نوع موتور کوارتز موجود است، بنابراین ما در مورد گزینه ای صحبت می کنیم که بر سبک، قابلیت دسترسی و سهولت استفاده عمومی تمرکز دارد. مدل های خانم ها از 25 میلی متر تا 42.5 میلی متر هستند و انتخاب مردان به ساعت های 44 میلی متری می رسد. ساعتهای زنانه و مردانه Movado Bold غیر متصل از 390 دلار شروع می شود و تا حدود 995 دلار (و مدل زنانه 1495 دلاری با الماس روی قاب) شروع می شود. ساعت های متصل  Movado Bold Motion 39 میلی متری از 490 دلار شروع می شود و برای مدل های 44 میلی متری از 695 دلار تا 895 دلار است.

ساعت های موادو از فروشگاه اشرافی:



ساعت مچی موادو Movado 8796
745,000 تومان


ساعت ست موادو بند حصیری Movado RG32
654,000 تومان


ساعت موادو ست مدل Movado K32
654,000 تومان

بل اند راس (Bell & Ross)

بل اند راس (Bell & Ross)ساعتهای مربعی شکل Bell & Ross بر اساس شکل ظاهری ابزار کابین خلبان هواپیما دارای یک شکل کلاسیک مدرن و تنوع مختلف از جمله مواد و اندازه های مختلف هستند. BR 03 با عرض 42 میلی متری مخصوص مردان است. اگرچه احتمالاً BR S هنوز هم با سایز 39 میلی متری برای بسیاری از مردان مناسب است، اما مورد پسند بسیاری از خانمها که خواهان یک ساعت جسور و شیک هستند نیز خواهد بود.

نسخه ای که در تصویر بالا با سرامیک مشکی با الماس دیده می شود و با مکانیزم حرکت کوارتز اجرا می شود، کاملاً زنانه است و قیمت آن 8600 دلار است. مدل پایه استیل Bell & Ross BR 03-92 با موتور اتوماتیک سوئیسی Sellita SW200-1 و روی بند لاستیکی 3400 دلار است.

رادو سرامیکا (Rado Ceramica)

رادو سرامیکا (Rado Ceramica)زوج هایی که به زیبایی شناسی مدرنیستی علاقه مند هستند، پیدا کردن قطعه ای متناسب با سبک آنها کار آسانی نیست، اما Rado Ceramica گزینه ای زیبا و سرامیکی را ارائه می دهد (آن را حدس بزنید). Rado Ceramica که به تازگی توسط Konstantin Grcic طراح صنعتی دوباره طراحی شده است، به منظور حفظ باریکی مچ دست، در کوارتز عرضه می شود.

مزیت آن عدم نیاز به اطمینان از از بین رفتن ساعت برای بسیاری از افراد مهم است، اما به این معنی نیست که از طراحی و مواد آن کم کاری شده است. Ceramica مردان مدل X 41.7 30 میلی متری را ارائه میدهد، در حالی که برای خانمها مدل X 31.7 22.9 میلی متری را دارد. من از ظاهر سرامیک مات مشکی در این ساعت ها خوشم می آید، اما مدل خانم های موجود در رنگ سفید نیز بسیار جالب به نظر می رسد. قیمت رادو سرامیک برای آقایان و خانم ها 2100 دلار و مدل خانم ها دارای 4 الماس در اعداد نشان دهندۀ زمان ها 2250 دلار است.

ساعت های ست رادو از فروشگاه اشرافی:



Rado 148BB
815,000 تومان


Rado Jubbile 148W
850,000 تومان


Rado 006.118
895,000 تومان


Rado Jubbile 148
850,000 تومان

ساعت خلبانی IWC (IWC Pilot’s Watch)

 ساعت خلبانی IWC (IWC Pilot's Watch)استفاده از ساعتهای اسپورت مردانه برخلاف لباس رسمی زنانه، در خانم ها معمول است. برای بسیاری از خانم ها، ترکیب عالی یک طراحی مردانه به سبک سنتی است اما اندازه آن برای مچ دست کوچکتر است. در مورد IWC’s Pilot’s Watch Automatic 36 نیز چنین است، که در چند حالت اعداد نشان دهندۀ زمان و بند در یک قاب استیل به عرض 36 میلی متر ارائه می شود که برای خانم ها بسیار زیبا خواهد بود.

برای مردان، Watch Mark XVIII IWC Pilot مردانه تر است و به سنت طولانی طراحی ساعت خلبانی با این برَند ادامه می دهد. IWC Pilot’s Watch Mark XVIII از جنس استیل روی یک بند به عرض 40 میلی متر قرار دارد. هر دو ساعت حاوی موتور های اتوماتیک پایه سوئیسی هستند. بندIWC Pilot’s Watch Mark XVIII  برای مردان 3950 دلار یا بند 4950 دلار است و قیمت IWC Pilot’s Watch Automatic 36 برای بانوان دارای قیمت مشابه است.

Breitling Galactic

Breitling Galacticوقتی به برَند های برتر ساعت های سوئیسی فکر می کنم، Breitling یکی از برندهایی است که تقریباً هرگز با ساعت های زنانه ارتباط برقرار نکرده است. با این حال Breitling Galactic علاوه بر نسخه 41 میلی متری، در نسخه های 29 ، 32 و 36 میلی متر نیز ارائه می شود.

من فکر می کنم قطعاً یک بازار برای زیبایی جسورانه و تهاجمی Breitling اما در اندازه کوچکتر وجود دارد. نمی توانم بگویم که من زوجی را می شناسم که واقعاً مشتری Breitling Galactic باشند، اما می توانم تصور کنم که آنها سرگرمی ها و سبک های زندگی اسپورت مشابهی دارند.

برای مدل های کوچکتر 29 و 32 میلی متری، Breitling تصمیم گرفت از موتور Superquartz خود استفاده کند، در حالیکه گزینه موتور اتوماتیک کالیبر 37 Breitling برای مدل 36 میلی متری وجود دارد که با سرعت 28,800vph کار می کند و 42 ساعت انرژی را میتواند ذخیره نگه دارد.

نسخه 29 میلی متری این ساعت که فقط یک الماس روی صفحه و حاشیه دارد با قیمت 8330 دلار عرضه می شود. نسخه 32 میلیمتری استیل آن است 5420 دلار و نسخه 32 میلیمتری الماسی آن با بند چرمی 7210 دلار است. نسخه 36 میلیمتری کوارتز آن با بند چرمی 4515 دلار و مدل الماسی و بند استیل آن 10950 دلار است. نسخه با بند 36 میلیمتری طلایی و استیل دو رنگ آن 9255 دلار و با بند استیل با الماس 10735 دلار است. و در نهایت، به مدلهای 41 میلیمتری مردانه می رسیم که با بند چرمی 5325 دلار و با بند استیل 5985 دلار است.

جمع بندی

شما می توانید برای شریک زندگی خود هر چیزی بخرید و آنها احتمالاً هنوز هم قدردان شما هستند. اما گرفتن چیزی که بتوانند از آنها استفاده کنند انتخاب بهتری است. ساعت ها فقط برای نشان دادن زمان نیستند. می توان از آنها برای تکمیل ظاهرتان نیز استفاده کرد.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×