خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت اودمار پیگه – فروشگاه اشرافی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-02-11 ۲۳:۰۰
ساعت اودمار پیگه – فروشگاه اشرافی

کمپانی ساخت ساعت اودمار پیگه تولید کننده ساعت های لوکس سوئیسی است که در سال 1875 توسط جولز لوئیس آدمار و ادوارد پیگه پایه گذاری شد, تاریخچه بنیان گذاری اودمار پیگه به سال 1874 بر میگردد زمانی که اودمار 23 ساله با ادوارد پیگه 21 ساله در دانشگاهشان با هم آشنا شدند, بعد از فارق التحصیلی آنها شروع به همکاری در ساخت ساعت مچی اودمار پیگه کردند.
در این میان تخصص اودمار ساخت موتور و قطعات و اجزای اصلی ساعت بود, در مقابل پیگه متخصص ساخت بدنه ساعت بود. که به این ترتیب موفق به بنیانگذاری کمپانی شدند که بعدها اودمار پیگه نام گذاری شد, از سال 1882 تا به امروز خانواده اومار و پیگه مدیریت این شرکت را چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم به عهده داشته اند.

 

لوگوی اودمار پیگه

 

اودمار پیگه و موفقیت هایش

نام تجاری Audemars Piguet در سال 1882 ثبت گردید با این حال فعالیت تجاری آن ها 7 سال بعد به صورت رسمی آغاز شد, این کمپانی اولین ساعت مچی اودمار پیگه را در ژنو سوئیس در سال 1889 معرفی کرد و کار ساخت قطعات و اسمبل را خودشان انجام دادند.
بین سال های 1894 و 1899 کمپانی موفق به تولید 1200 ساعت مچی که بعضی از آن ها ساعت های بسیار پیچیده بودند!

بعد از مرگ اومار و پیگه در سال 1918 کمپانی رشد فزاینده ای پیدا کرد و کمپانی ساخت ساعت مچی اودمار پیگه به یکی از معروف ترین کمپانی های تولید انبوه ساعت در جهان تبدیل گردید.

در سال 1925 این کمپانی موفق به تولید باریکترین ساعت جیبی دنیا شد که تنها 1/32 صدم میلیمتر ضخامت داشت همچنین سه سال بعد موفق به تولید اولین ساعت اسکلتون شدند.

ساعت اودمار پیگه در جهان امروز

گروه ساخت ساعت اودمار پیگه شامل 1100 کارمند همچنین 14 شرکت توزیع کننده و 16 فروشگاه رسمی در دنیا می باشد که به صورت میانگین 26 هزار ساعت مچی اودمار پیگه را در یک سال تولید و بفروش می رسانند. موفقیت این شرکت تا جایی بوده که امروزه این شرکت در کنار پتک فیلیپ و واشرون کنستانتین جزء سه غول ساعت سازی سوئیس محسوب می گردند.

از آنجا که ساعت اودمار پیگه جزء ساعت های گرانقیمت جهان می باشد و توان خرید آن در عهده تمامی اقشار کشور ما نمی باشد, شرکت اشرافی اقدام به واردات محصولات کپی این شرکت با بالاترین کیفیت ممکن کرده است و این محصولات را به صورت عمده و تک با گارانتی معتبر عرضه می کند.

منبع: audemarspiguet

نشر با ذکر منبع “ساعت اشرافی” بلامانع می باشد.

برچسب ها : , ,
دیدگاه شما

5 پاسخ به “ساعت اودمار پیگه – فروشگاه اشرافی”

  1. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر شما بند فلزی گلد برای apدارید؟

  2. سلمان گفت:

    درود بر شما من عکس یه ساعت براتون تلگرام کردم جهت فروش لطفا یه پیگیری کنید

  3. اميرحسين گفت:

    سلام ببخشيد شما پيچ پشت ساعت اودمار پيگه رو داريد ارسال كنيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×