خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

درباره ساعت آیس، تاریخچه کمپانی Ice watch، (ساخت کدام کشور است؟)

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1398-12-06 ۱۹:۱۷
درباره ساعت آیس، تاریخچه کمپانی Ice watch، (ساخت کدام کشور است؟)

در بیشتر مواقع وقتی صحبت از یک ساعت مچی لوکس و جذاب می شود ناخوداگاه قیمت های بسیار زیادی در ذهن ما شکل می گیرد، البته بهتر است بدانید همیشه به این معنی نیست که برای داشتن ساعتهای شیک و برند، ما هزینه های هنگفتی را باید صرف کنیم. بلکه میتوان یک ساعت برند را با قیمت مناسب نیز خریداری کرد که با برندهای مشهور و معروف رقابت می کند، که یکی از آن ها Ice Watche است.

تاریخچه شرکت برند آیس واچ

اگر از جمله طرفداران این برند باشید حتما در خصوص تاریخچه آن اطلاعاتی در دسترس خواهید داشت. برند آیس واچ را می توان یک رویکرد کاملا مدرن معرفی کرد که نخستین بار در بلژیک در دسامبر 2006 توسط یک کارآفرین به اسم ژان پیرلاتگن تولید گردید.

نام آیس واچ در اصل برگرفته از کلمه یخ می باشد که معنای خلوص و شفافیت دارد و مفهوم این برند توسط ژان پیر با یک استراتژی بازاریابی عالی و شجاعانه تنظیم و انتخاب گردیده است.

برند آیس واچ توانسته است به موفقیت های زیادی دست پیدا کند و همه این موارد قطعا به این دلیل می باشد که این برند به نیازها و خواسته های مشتریان خود اهمیت بسیار زیادی داده است و البته که مشتریان ترجیح می دهند ساعتهای را برای خودشان انتخاب نمایند که علاوه بر زیبایی و لوکس بودن بلکه دارای قیمت های مناسبی نیز باشند.

تاریخچه ساعت آیس واچ

تاریخچه ساعت آیس واچ

برند آیس واچ چون به صورت حرفه ی توانسته است با میلیون ها طرفدار در دنیا تعامل دائمی برقرار نماید، مسیر پیشرفت و ترقی را به خوبی طی می کند. جالب است در خصوص این برند نیز بدانید که آیس واچ با این سیاست وارد بازارهای شد که ساعت مچی لاکچری طرفدار ندارند و برای قشرهای متوسط طراحی شده اند.

این نوع ساعت مچی با داشتن متریالی ساده و قیمت های مناسب با طراحی های فوق العاده جذاب و شیک مورد استقبال بسیاری از جوانان در نقاط مختلف جهان گردید. در ابتدا این برند توانست که بازارهای آسیایی به موفقیت برسد سپس هدف خود را به دیگر بازارها گسترش داد و در بازارهای اروپایی و آمریکایی نیز هم اکنون شاهد عرضه این نوع محصولات هستیم.

مدل های که توسط آیس واچ طراحی می شوند بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند و همچنین رنگ ها و مدلهای متنوعی داشته که با هر نوع سلیقه ی همخوانی داشته است. مشتریان با هر سلیقه و سبکی می توانند از محصولات آیس واچ استفاده کنند.

از جمله مزیت استفاده از محصولات این شرکت میتوان به رنگ ساعت مچی ها اشاره کرد که واقعا بر روی دست خودنمایی می کند و نظر هر فردی را به خود جذب می کند و البته که قاب و بندهای سیلیکونی آیس بسیار با کیفیت بوده و حس راحتی را در استفاده کنند به وجود می آورد.

هر ساله برند آیس واچ با ارائه جدیدترین و بروزترین مدل ها توانسته است مخاطبان گذشته خود را همچنان پایدار و متعهد به خرید نگه دارد و البته که مخاطبان جدیدی را نیز به دست بیاورد.

آیس واچ ساخت کجاست

آیس واچ ساخت کجاست

 

محصولات شرکت آیس واچ هم اکنون در بیش تر از 110 کشور عرضه می شود و از حدود 10 سال از فعالیت شروع این شرکت میگذرد و توانسته است در چهارگوشه دنیا فعالیت خود را ارائه بدهد و هر سال بر تعداد افرادی که از این نوع محصولات استفاده می کنند افزوده شود.

جالب است بدانید که در سال 2016 آیس واچ موفق شد که بیشتر از پنج میلیون عدد را به فروش برساند و این با وجودیست که در نخستین سال این شرکت تنها حدود هزار محصول را به فروش رسانده بود.

در نهایت تلاش و کوشش های که توسط این شرکت صورت گرفته است موجب شده تا سالانه علاوه بر اینکه تعداد محصولات بیشتری را به فروش برساند بلکه به موفقیت های باورنکردنی نیز دست پیدا کند.

آیا شما تا به حال از محصولات آیس واچ استفاده کرده اید؟ نظر شما در خصوص این محصولات چیست؟

انتشار با ذکر منبع: www.ashraafi.com

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×