خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین ساعت های دنیل ولینگتون در سال 2020

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-01-27 ۱۹:۲۴
بهترین ساعت های دنیل ولینگتون در سال 2020

ساعت های دنیل ولینگتون به خاطر مینیمال بودن، زیبایی، طراحی خوش ذوق و اینکه به آسانی قابل خواندن هستند شناخته می شوند. آنها ساعت هایی هستند که هیچ گاه از مد نمی افتند.

طراحی آنها با یک خمیدگی انگلیسی نشانه ای از طراحی سنتی آنها است و ظرافت هایی را دارند که به آنها کمک میکند تا از دنیای امروز فاصله نگیرند.

این امر باعث میشود آنها نه تنها مناسب زندگی انسان ها در قرن 21 باشند، بلکه به عنوان یکی از ضروریات آنها نیز تلقی شوند. ساعتهای دنیل ولینگتون راه مقرون به صرفه ای برای اضافه کردن اجناس لوکس به کمد شماست.

ما هشت تا از بهترین ساعتهای Daniel Wellington (DW) را که برای مردان هستند را در این مطلب گردآوری کرده ایم.

1. ساعت مچی دنیل ولینگتون آکسفورد 0201DW با فولاد ضد زنگ

دنیل ولینگتون آکسفورد 0201DWساعت آکسفورد DW0201 مردانه ساعتی مناسب تمام فصول با ظاهری اسپرت و بندی کلاسیک با رنگ آبی و قرمز راه راه NATO است. این ساعت یک ساعت بسیار زیباست که به گونه ای طراحی شده تا در حین انجام کار، گویای سلیقه ی صاحب خود باشد.

موتور کوارتز ژاپنی آن بسیار قابل اعتماد است، 40 میلیمتر ضخامت فولاد ضد زنگ نه تنها باعث زیبایی ساعت میشود، بلکه سبب راحتی خواندن ساعت نیز میگردد.

طراحی ساده و بدون حاشیه ی ظرافت خاصی را به ساعت می دهد. درحالی که بند ظریف ساعت مچی دست را در آغوش گرفته است با دکمه های سرآستین و همینطور به لبه های جیب شلوار شما برخورد نمیکند.

بستن قفل ساعت به طرزی باور نکردنی آسان انجام میشود. بند نایلونی آن سبب میشود که حتی اگر خیس شود دچار مشکل نشود. حتی اگر به اشتباه با آن داخل استخر شیرجه زدید هم تا زمانی که  سطح آن جدا نشده است، هیچ مشکلی ایجاد نمیشود.

2. ساعت Petite Melrose سیاه 32 میلیمتری دنیل ولینگتون

ساعت Petite Melrose دنیل ولینگتونPetite Melrose کلاسیک با داشتن صفحه نمایش مشکی ظریف و بند رزگلد و روکشی زیبا هدیه مناسبی برای بانوی جوان است. Petite Melrose در خانه، گالری، بار جدید شهر، خانه یا دفتر… در هرجایی میتوان از آن استفاده کرد.

یک توازن عالی بین صفحه ساعت و بند آن وجود دارد، یکپارچگی شگفت انگیز در نگاه کلی و جزئی یکی از چیز هایی است که در هر کجای آن پیدا خواهید کرد.

اما Petite Melrose چیزی بیش از یک ساعت زیباست. در مقابل گرد و خاک هوا مقاوم است ودر آب هم کار میکند به طوری که شما میتوانید آن را برای شنا در اقیانوس استفاده کنید. بادوام و خوب ساخته شده است و آبکاری آن به رنگ رزگلد بوده و در آزمایش  مقاومت آن بررسی شده است.

Petite Melrose  یک اکسسوری است که از شما می خواهد بیشتر از آن مطالبه کنید، زیرا همیشه بسته به نوع خواسته ی شما عمل میکند و هرگز شکست نمیخورد و بهترین کارایی را دارد.

3. Dapper St Mawes 34 میلیمتری ساعت دنیل ولینگتون

Dapper St Mawes 34 دنیل ولینگتوناگر کسی عبارت “ساعت کلاسیک مردانه” را بر زبان بیاورد، به احتمال زیاد تصویری که در ذهن اکثر افراد شکل میگیرد بسیار شبیه به ساعت Dapper st mawes  دنیل ولینگتون می باشد.

این ساعت یکی از جذاب ترین ساعت هایی است که یک ساعت ساز با این قیمت و این زیبایی منحصر به فرد میسازد. علاوه بر اینها موتور کوارتز ژاپنی که در این ساعت به کار رفته است سبب شده تا خرید این ساعت چیزی بیش از یک معامله خوب باشد و آن را به یک سرمایه گذاری عالی مبدل می کند.

مانند شهر ساحلی در کورنوال نام آن از روی اسم st Mawes که نشان دهنده ی سنت پاکیزگی و ارزش های بی حد و مرز است. بند چرمی ساعت به گونه ای طراحی شده که به نرمی روی مچ دست بنشیند.

رنگ رزگلد روی آن بسیار زیبا و با دوام است. این ساعت نمایشگر زمان و تاریخ دارد. دسته آبی رنگ الهام گرفته از ساحل دریا، زیبایی غیر منتظره ای را به آن اضافه می کند. تمام اینها باعث میشود هرکسی که آن را ببیند به سلیقه ی شما پی ببرد.

برای مردانی که فعالیت میکنند ساعت مناسبی است، چرا که تا عمق سی متر فشار آب را تحمل می کند. ولی به خودتون و بند چرمی ساعت لطف کنید و از آن در استخر استفاده نکنید!

4. ساعت Petite Sterling سفید دنیل ولینگتون

ساعت Petite Sterling سفید دنیل ولینگتوناگر به دنبال ظرافت های کلاسیک هستید تا با لباس های سیاه و سفید خود آن را ست کنید، ساعت دنیل ویلینگتون Petite Sterling سفید یک پیشنهاد عالی است.

با مشخصاتی منحصر به فرد و مینیمالیستی که کاملاً مدرن بوده، اما به هیچ وجه سنت را کنار نگذاشته است. ارائه ای به دور از چیزهای اضافه، توازن خوبی بین صفحه ی ساعت و بند، همه با جنبه های اساسی طراحی انگلیسی هماهنگ هستند.

ضربان قلب کلاسیک Petite موتور کوارتز ژاپنی است که با دقت غیرمترقبه روی دستان شما به جلو حرکت می کند.

این ساعت گزینه ی ایده آلی برای زنان نکته سنج است. ترکیبی  ماندگار و پایدار از ارزشی که شما برای خود و همراه بی نقص شما که با آن به اپرا و کنسرت میروید.

حتی ممکن است از این ساعت  به عنوان قطعه نهایی جواهرات مد خود استفاده کرده تا با تی شرت و شلوار جین خود آنرا ست کنید. مانند تمام ساعت های دنیل ویلینگتون، Classic Petite در برابر آب و گرد و غبار هوا مقاوم است و از نظر فنی از یک پرش خوب جان سالم به در می برد.

5. Cornwall سیاه کلاسیک

ساعت Cornwall دنیل ولینگتونهمانطور که اسم ساعت بر می آید، دنیل ولینگتون کلاسیک بلک کورنوال مظهر ویژگی های بسیار مستقل و یکپارچگی زیبایی شناختی است. مناسب برای خانم ها وآقایان با وزن کم و بسیار زیبا، طراحی شده است که با بندهای NATO سیاه آمیخته شده است.

صفحه ای بسیار خوانا دارد که با روکش طلا آراسته شده است. علاوه بر این یک گزینه ی عالی برای لباس های مجلسی شماست، Black Cornwal  به دلیل وجود موتور کوارتز ژاپنی خود به طور تمام و کمال به وظیفه خود عمل میکند.

احساس انگلیسی ها ناشی از دیدن ساعت مچی با طراحی بی نقص قابل توصیف نیست. ویژگی ای که بطور خاص قابل توجه است بند سیاه NATO آن بوده که قابل انعطاف و در عین حال نازک و به اندازه کافی سبک است که تقریباً باعث می شود فراموش کنید که ساعتی روی دستان شماست.

طبق معمول، این یک ساعت مچی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار هوا است که می تواند آب و هوای بسیار بد هم به فعالیت خود ادامه دهد. یک هدیه عالی برای مردان یا زنانی در زندگی شماست که برای آنها ارزش قائلید.

6. Petite Durham سفید 32 میلی متری کلاسیک

ساعت Petite Durham دنیل ولینگتونThe Classic Petite Durham یک ساعت بسیار جذاب است که بدون صحبت کردن گویای سلیقه ی خوب شما است. با بند چرمی قهوه ای روشن و جذاب بسیار راحت است گویا مچ دست را نوازش می دهد و می تواند برای مدت طولانی در انواع آب و هوا پوشیده شود، بدون اینکه باعث اذیت شما گردد.

ظاهر ساده ی بند این ساعت به هیچ وجه مانع این نمیشود که شما این ساعت را در جلسه های هیئت مدیره نبندید! اما این جلسات دلیل اصلی شما برای خرید این ساعت نبوده اند، بلکه شما آن را خریداری کرده اید تا آن را در همه جا و حتی برای قهوه خوردن با دوستان ببندید.

تعادل بسیار زیبایی درClassic Petite Durham  وجود دارد. به این ترتیب ظاهر ساعت هیچ گاه خسته کننده نمی شود. موتور کوارتز ژاپنی بدان معنی است که شما هرگز نگران دقت و عملکرد ساعت نخواهید بود و مطمئناً با تمام قدرت در برابر عوامل آسیب زننده مقاومت می کند.

7. Sheffield کلاسیک مشکی 40 میلی متری

ساعت Sheffield دنیل ولینگتون مشکلی کلاسیکSheffield کلاسیک مشکی از دنیل ویلینگتون را می توانید در مراسمات رسمی استفاده کنید؛ این کار شما را به سهولت در مرکز توجه ها قرار می دهد. این یک ساعت مچی شکیل است که بستن آن به شما اعتماد به نفس زیادی می دهد.

ظرافت و زیبایی آن باعث می شود با تمام لباس ها ست شود و در دستان شما بدرخشد. همچنین می توانید روزی برای تحت تاثیر قراردادن طرف مقابلتان نیز آن را دستتان کنید.

به دلیل صفحه نمایش بزرگ و صافی که این ساعت دارد بسیار خواناست. بند چرمی مشکی راحت است و ساعت را به نرمی و و البته محکم دور دستان شما نگه می دارد. موتور کوارتز ژاپنی تضمین می کند که شما همیشه به موقع به قرارهایتان برسید. این ساعت در برابر باران و برف مقاوم است و تا عمق 30 متری زیر آب دوام می آورد.

8. Petite Ashfield کلاسیک 32 میلی متری

ساعت Petite Ashfield دنیل ولینگتون کلاسیکآخرین آیتم در لیست بهترین ساعتهای دنیل ولینگتون، Petite Ashfield کلاسیک است. این یک ساعت غیر رسمی زیبا برای افراد باهوش و زرنگ است. دارای حاشیه های بسیار رسمی است و این به این دلیل است که از اصالت ساعت های مطرح دنیل ویلینگتون فاصله نگیرد.

بند مشکی راحت است و هیچگاه مزاحمتی ایجاد نمیکند، صفحه ساعت نمونه ای از شکل معمولی دنیل ولینگتون و کریستال معدنی مقاوم در برابر خراش را نشان می دهد. Ashfield در سالهای بعد نیز ظاهر خوب خود را حفظ خواهد کرد.

Petite Ashfield کلاسیک یک ساعت برای زنانی است که می دانند چه می خواهند، می دانند چه چیزی را دوست دارند، دارای سلیقه ای خارق العاده هستند و در حال حاضر چیزی نمیتواند آن را بهتر از این ساعت به نمایش بگذارد.

مانند همه ساعت‌های عالی، Petite Ashfield  همواره روی خط مد بوده و مانند تمام ساعتهای فوق العاده، شیک و قابل اعتماد است. همچنین ضد آب و گرد و غبار هوا بودن از ویژگی های بارز آن است، بنابراین اگر بدون چتر گرفتار باران شدیدی شوید، نیازی به نگرانی نیست. ساعت شما آسیبی نمی‌بیند.

جمع بندی

ساعتهای دنیل ولینگتون نماد هایی از قرن بیست و یکم هستند که پیشرفت فن آوری را بدون از بین بردن مفاهیم سنتی هنر و سبک نشان می‌دهند.

همراه با یک قیمت عالی، ظرافت زیاد و بندهای لطیف آنها به روزهای امپراتوری خود نزدیک می‌شوند، اینک میتوان آنها را به عنوان یک گزینه‌ی ایده آل برای هر کمد لباسی در نظر گرفت. مدل های های‌کپی این برند در فروشگاه با تنوع زیادی موجود است.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×