خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین ساعت‌‌های مچی برند Bulova برای خانم‌‌ها

ادمین اشرافی
اشرافی
1400-07-28 ۱۸:۲۸
بهترین ساعت‌‌های مچی برند Bulova برای خانم‌‌ها

آغاز تاریخ شگفت‌‌انگیز برند Bulova به سال 1875 باز‌‌می‌‌گردد. این برند آمریکایی که توسط جوزف بولووا بنیان‌‌گذاری شد، نه تنها به خاطر طراحی ساعت‌‌های بی‌‌عیب و نقص، بلکه به واسطه‌‌ی نوآوری و هنر ساخت استوار و بی‌‌بدیلش نیز، شناخته می‌‌شود.

در حال حاضر نیز این شرکت، یکی از محبوب‌‌ترین ساعت‌‌سازان آمریکایی است و به کار خود در زمینه بهبود ساعت‌‌های قدیمی و توسعه‌‌ی مدل‌‌های جدید ادامه می‌‌دهد، که برخی از آن‌‌ها را در این مقاله خواهید‌ یافت.

بهترین ساعت‌‌های مچی زنانه برند Bulova

این مقاله برخی از بهترین ساعت‌‌های مچی Bulova برای خانم‌‌ها را معرفی خواهد‌‌کرد. این برند در حال حاضر 9 دسته‌‌بندی از مدل‌‌های مختلف دارد که ما از هر مجموعه یک الی دوتا از آن‌‌ها را برای معرفی، انتخاب خواهیم‌‌کرد.

مدل Rubaiyat

Bulova Women’s Rubaiyat Watch(98R248)

مجموعه Rubaiyat برند Bulova، با بزرگداشت و تأثیر از قدرت زنانه و با الهام از شعر و ادبیات، از ساعت‌‌های زیبا و ظریفی تشکیل شده‌‌ که از سال 1917 وارد بازار شده‌‌اند. این اولین ساعت‌‌ مچی این برند برای زنان است.

به دلیل تاریخ غنی، پیچیدگی و ظرافت به کار رفته در ساخت این مدل، اولین ساعتی است که آن را مورد بحث قرار می‌‌دهیم. مدل برجسته در بازار، Rubaiyat زنانة 35میلی‌‌متری، مدل 98R280 است. یک نسخه‌‌ی بازسازی شده که دارای قابی از جنس استیل ضد زنگ و تاج نمادین Bulova، ساخته‌‌شده از سنگ کابوچون اسپینل آبی رنگ که بالای ساعت 12 روی قاب ساعت جای گرفته‌‌است. سایر ویژگی‌‌ها عبارتند از مقاومت در برابر آب تا عمیق 30 متر، صفحه نقره‌‌ای سفید و چشم‌‌گیر‌‌، و 50 الماس فوق‌‌العاده که در قابی پرانتز شکل، دور ساعت قرار گرفته‌‌است. این مدل دارای بندی از جنس استیل ضد زنگ با رنگ رز گلد است، اما گزینه‌‌های طلایی و استیل ضد زنگ نیز موجود دارد.

مدل Curv

Bulova Ladies’ Curv Watch (98R237)

ساعت‌‌های مچی مجموعه Curv، دارای برخی از انقلابی‌‌ترین طراحی‌‌ها و فناوری‌‌های Bulova هستند. این ساعت‌‌ها دارای بدنه خمیده و شیشه یاقوتی شکل هستند.

ساعت مچی زنانه Curv مدل 98R237، مخصوص کسانی است که به دنبال ساعتی هستند که کمی بزرگتر بوده (40.5 میلی‌‌متر) و ظاهری اسپرت تر داشته ‌باشد. این ساعت دارای یک موتور با عملکرد بالا با فرکانس ارتعاشی 262 کیلوهرتز برای دقت بیشتر است.

این ساعت کرونوگراف‌‌دار (ثانیه‌‌شمار) کوارتز با عملکرد بالا، دارای قابی از جنس استیل ضد زنگ با رنگ طلایی و یک صفحه نقره‌‌ای سفید و نشانگرهای طلا است. همچنین ویژگی‌‌هایی مانند سه زیر عقربه، قاب نمایشی عقب و مقاومت در برابر آب تا عمق 20 متر، نیز در این ساعت وجود دارد.

مدل Futuro

Bulova Women’s Futuro Watch (98P157)

ساعت‌‌های زیر مجموعهFuturo برند Bulova، بسیار پیچیده و زیبا و دارای 12 الماس به عنوان نشانگر و صفحه مروارید هستند.

چهار سبک و رنگ مختلف از آن موجود است (آن‌‌ها را اینجا ببینید)، و یک نسخه محدود، که در ادامه بیشتر به آن می‌‌پردازیم. ساعت مچی زنانه مدل Futuro کد98P157، دارای صفحه آبی، شیشه معدنی گنبدی شکل و کریستال لبه به لبه‌‌ی فلز‌‌کاری‌‌شده است. بند با رنگ رز گلد که به آن بسته شده، سایه های آبی و الماس را برجسته می‌‌کند که برای مجالس رسمی بسیار مناسب است.

نسخه مخصوص رویداد Latin GRAMMY

Bulova Special Latin GRAMMY Edition (98L240)

این ساعت عالی برای دوست‌‌داران موسیقی است. ساعت کد 98L240، نسخه مخصوص Latin GRAMMY ( یکی از رویداد‌‌های جهانی موسیقی)، بخشی از مجموعه‌‌ی Futruro است، اما ویژگی‌‌های متفاوتی دارد. در ساخت این ساعت‌‌ها از الماس استفاده نشده و 35 میلی‌‌متر بزرگ‌‌تر هستند و برای افرادی که به دنبال ظاهری تک‌‌جنسیتی و اسپرت‌‌اند، بسیار مناسب است. این ساعت دارای صفحه مشکی و بندی از جنس استیل ضد زنگ مشکی و قفل‌‌هایی که برای محافظت و امنیت بیشتر، در دو مرحله بسته می‌‌شوند است. همچنین مهر نماد Latin GRAMMY در پشت آن حک شده‌‌است.

این یکی از ساعت‌‌هاییست که تحت همکاری رویدار GRAMMY Awards، آکادمی Latin Recording و GRAMMY Museum که در سال 2016 آغاز به کار کرد؛ تولید شده‌‌است.

مدل Crystal TurnStyle

Bulova Women’s Crystal TurnStyle Watch (98L246)

مجموعه Crystal برند Bulova، برای کسانی مناسب است که به دنبال طراحی درخشان‌‌تر، با ریزه‌‌کاری بیشتر هستند.

یکی از موارد مورد علاقه ما در این مجموعه، ساعت کد 98L246 است که با 139 کریستال Swarovski تزئین شده‌‌است. این ساعت دارای بدنه‌‌ای از جنس استیل ضد زنگ و رنگ‌‌ رز گلد‌‌، شیشه معدنی گنبدی شکل و صفحه مروارید است. این بند دارای قابلیت قفل فشاری است و ساعت تا عمق 30 متر در برابر آب مقاوم است.

این طرح دارای دو نسخه‌‌ی دیگر نیز هست: مدل کد 98L247 که دارای یک صفحه آبی رنگ مرواریدی و استیل ضد زنگ با رنگ طلایی است و مدل کد 98L245 که دارای یک صفحه سفید مرواریدی و بندی ساخته شده از استیل ضد زنگ است.

مدل کلاسیک کد (98V02)

Bulova Women’s Classic Watch (98V02)

مدل کد 98V02 از مجموعه کلاسیک، محبوبیت زیادی میان مردم دارد. این ساعت دارای بدنه و بند دو رنگ از جنس استیل ضد زنگ و صفحه‌‌ی مرواریدی طرح‌‌دار سفید است.

یکی از موضوعات رایج در بررسی‌‌ها، اندازه و خوانایی نشانگرهای عددی است. برخی معتقدند خواندن ساعت از آن آسان نیست، اعداد واضح نیستند و ساعت بسیار کوچک است. اگر نگران این جنبه‌‌ها هستید، به این ویژگی‌‌ها توجه کنید: قاب 23 میلی متر (با ضخامت 6 میلی متر) و بندی به عرض 9 میلی‌‌متر است.

بسیاری از نظرات اشاره می‌‌کنند که این ساعت می‌‌تواند یک هدیه عالی باشد؛ هدیه‌‌ای برازنده با قیمت مناسب. این ساعت‌‌مچی چند منظوره و مناسب برای موقعیت‌‌های مختلف است که می‌‌تواند با هر لباسی ست شود. می‌‌توانید آن را همراه جواهرات با لباس‌‌های رسمی و یا با لباس‌‌های معمولی ببندید.

مدل کلاسیک کد 96L138

Bulova Women’s Classic (96L138)

این نمونه‌‌ای است که برای ظریف و کلاسیک به نظر رسیدن، به الماس یا کریستال روی ساعت نیاز ندارد. این مدل، یکی از موارد مورد علاقه ما است بخاطر شکل مستطیلی منحصر به فردش و ظاهر چند منظوره‌‌ای که دارد. این ساعت از یک کریستال چند وجهی فلزکاری شده، صفحه‌‌ی لعاب‌‌کاری شده‌‌ی سیاه و براق، ‌‌بند قابل تنظیم و قفل محافظ ساخته شده‌‌است. همچنین نسبتاً کوچکتر از اکثر مدل‌‌های موجود در این لیست (18.2 میلی متر) است.

این مدل نظرات فوق العاده‌‌ای در سایت آمازون دارد، اما یکی از مسائل متداول مطرح شده توسط مالکان این است که آ‌‌ن‌‌ها باید برای تنظیم ‌‌بند، تعدادی از زنجیر‌‌های آن‌‌را حذف کنند. اگر در نهایت این مدل را خریداری کردید و متوجه شدید که نیاز به تنظیم سایز دارد‌‌، می‌‌توانید آن را مانند بسیاری از این مشتریان، به یک جواهرسازی ببرید.

مدل Marine Star Diamond

Bulova Women’s Marine Star Diamond (96R215)

این مدل با کد 96R215، خارج از مجموعه‌‌ی Marin برند Bulova است. این ساعت 32 میلی‌‌متری، دارای 29 الماس است که به صورت دستی روی صفحه و حاشیه‌‌ی آن قرار گرفته‌‌اند. طراحی چشم‌‌نواز این ساعت بخاطر به کار رفتن مروارید آبی تیره (midnight blue) برای صفحه، ‌‌بند استیل ضد زنگ و حاشیه‌‌ی نقره‌‌ای رنگ است. از دیگر ویژگی‌‌ها می‌‌توان به پنجره تاریخ که روبه‌‌روی ساعت سه قرار گرفته و مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر اشاره کرد.

دو مدل مشابه دیگر نیز موجود است: مدل کد 98R233 که داری ‌‌بند چرمی و صفحه‌‌ی مرواریدی سفید است و مدل کد 98R235 که ‌‌بند طلایی رنگ با جنس استیل ضد زنگ در آن به کار رفته‌‌است. اگر علاقه‌‌مند به بررسی مدل‌‌های دیگر مجموعه Marine Star هستید، می‌‌توانید همه آن‌‌ها را در این صفحه مشاهده کنید.

مدل Marine Star

Bulova Women’s Marine Star (98P172)

یکی دیگر از مدل‌‌های محبوب ساعت Marine Star مدل کد 98P172 است که ساخته‌‌شده از صفحه داخلی(فرو رفته) مرواریدی، شیشه یاقوتی شکل و یک ‌‌بند سرامیکی با مایه‌‌هایی از استیل ضد زنگ است.

این ساعت دارای تعداد الماس کمتری (در مجموع 5 عدد) در مقایسه با ساعت قبلی مورد بحث ماست. این مدل نیز مانند مدل Marine Star، که بالاتر از آن صحبت شد، برای کسانی مناسب است که به دنبال یک ساعت‌‌مچی اسپرت و زنانه هستند. چیزی که می‌‌توانند در هر دو موقعیت رسمی و غیر رسمی از آن استفاده کنند.

مدل Harley-Davidson

Bulova Harley-Davidson Women’s Watch (78L125)

Bulova به همراه هارلی دیویدسون، خط تولیدی از ساعت‌‌ها را با الهام از برند تجاری موتورسیکلت‌‌های این شرکت ایجاد کردند.

مدل کد 78L125 از این مجموعه، 32 میلی‌‌متر است که دارای 70 کریستال در حاشیه‌‌ی قاب است که به صورت دستی قرار گرفته‌‌اند و نشانگرهای دستی که روی بدنه و ‌‌بند کاملا مشکی خودنمایی می‌‌کند. در وسط ساعت یک صفحه سیاه از مروارید به شکل جمجمه‌‌ی Willie G قرار دارد و عقربه‌‌ی ثانیه‌‌شمار دارای جزئیات دقیقی است که طرفداران هارلی دیویدسون آن را دوست خواهند داشت. اگر چه این بدان معنا نیست که حتما باید از طرفداران این برند موتورسیکلت باشید تا عاشق این مدل شوید. اگر به دنبال چیزی خاص و خشن هستید‌‌، این یک ساعت مناسب برای مچ دست شماست.

مدل کلاسیک کد 97L159

Bulova Women’s Classic Watch (97L159)

ما این لیست را با چیزی ساده و در عین حال زیبا و برازنده جمع‌‌بندی می‌‌کنیم. این ساعت 32 میلی‌‌متری که دارای قاب استیل ضد زنگ، صفحه طلایی و سفید نقره‌‌ای و بند چرمی مشکی است. طراحی آن براق است و زیر عقربه‌‌ی ثانیه‌‌شمار که در ساعت 6 قرار گرفته‌‌است، به آن ظاهری پیچیده و جذاب می‌‌دهد.

این یک ساعت که می‌‌تواند استفاده داشته‌‌باشد و با هر لباسی عالی به نظر می‌‌رسد. ما چند منظوره بودن را دوست داریم؛ ساعتی که نشانگرهای خوانایی ندارد اما می‌‌تواند در موقعیت‌‌های رسمی و غیر رسمی استفاده شود.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×