خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

بهترین بندهای ساعت مچی مردانه

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-01-29 ۱۴:۵۰
بهترین بندهای ساعت مچی مردانه

یک ساعت خوب راهی آسان و قابل اعتماد برای نمایش سلیقه‌ی شما است، ساعت خوب بدون اینکه شما کار خاصی انجام بدهید ویژگی های شخصیتی شما را به خوبی نشان می‌دهد. اما یک ساعت خوب بیش از یک صفحه است و بند ساعت نیز بسیار با اهمیت است که می‌تواند یک ظاهر زیبا از ساعت شما بسازد و یا بالعکس آن را از شکل و قیافه بیندازد. این که چه نوع بندی را انتخاب می‌کنید به سلیقه‌ی شما بستگی دارد، یک بند ساعت خوب به شما کمک می کنند بدون سرمایه گذاری چندانی، ساعت خود را ارتقا دهید. نایلون، سیلیکون، چرم و فلز از جمله موادی هستند که در بند ساعت مرسوم هستند. متناسب با ساعت و سلیقه‌ی خود می توانید اقدام به انتخاب یکی از آنها کنید.

1. بند بارون چرمی به سبک Nato

بند بارون چرمی به سبک Natoبا تماشای شماره یک در لیست بهترین بندهای ساعت، Barton Leather  ناتو با  سبک چرمی از هر نظر مناسب است. این فقط یک بند چرمی نیست، بلکه بند ناتو نیز هست، که دقیقاً به همان اندازه‌ای که به نظر می رسد عالی است حتی اگر از تاریخچه‌ی شان خبر نداشته باشید.

بارتون آن را در 5 رنگ می فروشد از جمله رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای اسپرسو و آبی روشن و اندازه آن بین 18 میلی متر تا 24 میلی متر است که برای  بیشتر مچ ها مناسب است، مگر اینکه شما دستان بسیار بزرگی داشته باشید.

ویژگی های کلیدی:

  • 5 رنگ موجود
  • اندازه 18 الی 24 میلیمتری
  • دوخت عالی
  • چرم دانه ای با کیفیت بالا
  • قفلی از جنس فولاد ضد زنگ

2. بند Ritche ناتو برای مردان

بند Ritche ناتو برای مرداندومین بند ما در جستجوی ما بهترین بندهای ساعت در کشور Ritche ناتو است و این بند برای آن روزهای گرم و شیرین مناسب است چرا که دستانتان عرق نمیکند. در 8 رنگ تولید شده است که به شما امکان می دهد با لباس های مختلف آن را ست کنید، اما مواد نایلونی که در آن استفاده شده است، باعث میشود برای جلسات رسمی کارایی چندانی نداشته باشند

از آنجا که همیشه کار های ما در محیط منزل و اداره نیست این بند یک پیشنهاد عالی است که میتوانید آن را در دویدن و کوهنوردی و حتی پیاده روی های روزانه استفاده کنید. ضد آب، مقاوم در برابر گرد و غبار و بادوام است و کیت ابزار ساعت موجود نصب آن را آسان می کند، بنابراین زمان زیادی از روز خود را صرف این کار نمی کنید. برای محصولات شگفت انگیز تر برای آقایان فعال، راهنمای ما را در  بهترین ساعتهای ورزشی بررسی کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • نرم و تنفس
  • سایز 18 الی 24 میلیمتری
  • 8 رنگ موجود
  • ضد آب
  • کیت ابزار ساعت

3. بند ساعت Recherche Mesh مردانه از جنس استیل ضد زنگ

بند ساعت Recherche Mesh مردانهاگر به دنبال یک بند ساعت عالی هستید که ارزش بالایی برای خرید داشته باشد، بند استیل ضد زنگ Rechere Mesh گزینه‌ی بسیار مناسبی برای کسانی است که میخواهند ساعتشان را بهبود ببخشند. از 18 میلی متر تا 24 میلی متر در دسترس است، و با وجودی که تنوع رنگ چندانی ندارد، اما با اطمینان می‌شود گفت که این مسئله چندان اهمیتی ندارد.

جنس استیل ضد زنگی که برای این ساعت اتخاب شده است ظاهر درخشان و جذابی دارد. این بند به طوری طراحی شده است که با لبه های نسبتا خمیده برای استفاده‌ی روزانه مناسب باشد. بر خلاف دیگر بندها، این بند به هیچ وجه موها را نمی گیرد، بنا براین هیچ گونه اذیتی را در طول استفاده از آن احساس نمی‌کنید. با قیمتی حدود 10 دلار، این بند یک راه حل آسان و بدون دردسر است تا بتوانید هر روز چهره جدیدی را به ساعت خود ببخشید، و می توانید آن را با یک کت و شلوار ست کنید یا از آن استفاده کنید تا چیزی را به لباسهای مناسبتی خود نزدیک تر کنید.

ویژگی های اصلی:

  • قلاب نقره ای را ببندید
  • سایز 18 الی 24 میلی متر
  • براق و شیک
  • انحنای لبه های بند
  • لبه های زیبا

4. بند ساعت Eulit Palma Black Perlon 20 میلیمتری

بند ساعت  Eulit Palma Black Perlon 20با وجود اینکه فقط در یک اندازه و رنگ واحد موجود است، بند  Eulit Palma  Black Perlon 20 میلیمتری هنوز هم انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک بند ساعت با کیفیت بالا هستند. این بند، مهندسی معروف و قابل اعتماد آلمانی را در خود جای می دهد و نگاه هوشمندانه ای با کارایی روزمره دارد تا بتواند برای همه مواقع، استایل تماشایی را به شما هدیه دهد.

مواد استفاده شده در آن قابلیت تنفس دارند و با دوختی محکم دوخته شده است که در اطراف قفل استیل، طول عمر بند را تضمین می کند. بندی بسیار با دوام و همچنین سبک است، بنابراین شما و مچ دستتان در پایان روزهای طولانی به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد؛ چه در طول روز پشت میز کار خود نشسته باشید و چه در جنگلها به گشت و گذار پرداخته باشید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این بند اینست که مراقبت از آن بسیار آسان است. نه تنها Eulit Palma ضد آب است بلکه قابل شست وشو نیز هست، که بند شما را در حالت عالی قرار می دهد. در برابر آسیب های احتمالی ناشی از عرق یا عناصر مقاومت می کند.

ویژگی های کلیدی:

  • قابلیت تنفس
  • قفل استیل
  • دوخت محکم
  • وزن کم
  • قابل شستشو و ضد آب بودن

5. بند Barton با دانه بلند چرمی

بند Barton با دانه بلند چرمیبند چرمی دانه بلند Barton در 7 رنگ تولید شده‌است که بیشتر توسط نخ های متفاوت دوخته می‌شود تا شما در پیدا کردن ترکیب رنگی مورد نظرتان راحت‌تر باشید. در اندازه های مختلف از 16 میلی متر تا 24 میلی متر عرضه می شود و با پیچیدگی‌ها و اندازه‌ی ساعت‌های مختلف سازگار است.

این بند به خودی خود نرم و راحت است بنابراین برای استفاده در طول روز مناسب است.  قفل آن استیل ضد زنگ محکم و قابل اعتماد است. در قسمت داخلی بند، قسمت پایینی بند تقویت شده ‌است تا از لغزیدن ساعت جلوگیری شود و ساعت را در طول روز ثابت نگه دارد. این بند یکی از گران قیمت‌ترین بندها در لیست ما است، اما اگر به دنبال چرم با ماندگاری بالا و با کیفیت هستید تا بتوانید مدل ساعت های فعلی خود را تغییر دهید یا حتی آنها را بهتر کنید، این بند بسیار مناسب است.

ویژگی های کلیدی:

  • وجود 7 رنگ مختلف
  • گزینه های چند رنگ دوخت
  • سایز 16 الی 24 میلیمتر
  • سازگار با ساعت های هوشمند
  • فوق العاده نرم و راحت

6. بند Fluco Hunter Racing قهوه‌ای 20 میلیمتری چرمی

بند Fluco Hunter Racing قهوه‌ای 20 میلیمتری چرمیبند ساعت Fluco Hunter Racing  20 میلیمتری چرمی، بی اندازه زیبا و مناسب برای روزهاییست که برای مسافرت به خارج از شهر میروید. آن زمانی که باد در موهایتان می‌وزد و یا در حال رانندگی هستید؛ مطمئنا شما آنقدر نگران موقعیتی که ساعت را استفاده می‌کنید نیستید.

بند استیل صیقل داده شده بسیار مدرن است. زیبایی خاصی در آن مشاهده می‌شود که به دلیل درخشان بودن و لبه های خوش تراش آن است. این لبه ها نه تنها باعث زیبایی و جذاب شدن این بند شده‌است بلکه سبب کاربرد بهتر آن شده‌است که با وجود جنس استیل ضد زنگ این بند کارکردی مثال زدنی پیدا می‌کند. این زیبایی به قدری مشخص است که برای تشخیص آن تخصص خاصی نیاز نیست. آسانی تعویض این بند باعث شده‌است شما بتوانید به طور خودتان این کار را انجام دهید.

ویژگی‌ های کلیدی

  • استیل صیقل داده شده
  • سبک خاص آن
  • جنس ضد زنگ آن
  • اتصالات کنتراست
  • سربلند بودن در آزمایشات tonal

7. بند استیل ضد زنگ Shinola  24 میلیمتری

بند استیل ضد زنگ Shinola  24 میلیمتریبند استیل ضدزنگ Shinola   24 میلیمتری انتخاب برتر ما برای بهترین گروه های ساعت در جهان است. این بند ساعت عالی باید مورد حسادت همه بندهای ساعت دیگر باشد، و خیلی عجیب هم نیست که بخواهند شبیه این مدل باشند.

قلاب پروانه ای صاف به راحتی قابل استفاده است که آن را از مدل های ارزانتر متمایز می کند، به دلیل اینکه که استیل برس و صیقلی براق بند آنرا در طول روز درخشان نگه می‌دارد، احتمالا برای مناسبات خاص گزینه‌ی مناسبی است. همچنین از دوام بالایی برخوردار است، هرچند که وزن آن، آنقدر طبیعی به نظر می رسد که انگار تمام عمر خود آن را پوشیده اید. البته، انتخاب برتر ما، به هیچ وجه ارزان نیست، بنابراین هر کسی که به دنبال یک بند جایگزینی ساده است، احتمالاً به سرعت روی انتخاب نهایی حرکت خواهد کرد. اما برای زمانشناسان پرشور، این بند ممکن است دقیقاً همان بندی  باشد که همیشه می‌خواستید. راهنمای ما برای بهترین ساعتهای نیکسون دارای برخی از ساعت های شگفت انگیز است که ممکن است دوست داشته باشید، بنابراین حتما آنها را بررسی کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • قلاب پروانه ای صاف
  • استیل صیقل داده شده و درخشان
  • بادوام
  • با وزن مناسب
  • ابزار جایگزین کردن بند ساعت

8. بند Barton Silicone

بند Barton Siliconeانتخاب نهایی ما از بهترین بندهای ساعت، بند Barton Silicone است که یک بند با کاربرد عالی است و به شما امکان می دهد آن را با تمام لباس‌های خود ست کنید.

شما می توانید از 13 رنگی که وجود دارد، این یعنی بازه‌ی زیادی از رنگ‌ها را شامل می‌شود، بنابراین شما می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که با لباس‌هایتان ست شود. شما می توانید آن را به ساعت‌های هوشمند وصل کنید، بافت پشتی بند مانع از افتادن یا هرگونه لغزش می‌شود و آن را بدون توجه به آنچه انجام می دهید در جای خود نگه می دارد. در اندازه های مختلف از 16 تا 24 میلی متر در دسترس است، که باعث می‌شود هر فرد فارغ از اندازه‌ی دستش بتواند از آن بهره ببرد. برای پوشیدن روزمره، دوام و راحتی، این بند ساعت‌ را یک انتخاب عالی و کم هزینه برای انسان‌های مدرن کرده‌ است. حتما راهنمای ما را در بهترین ساعتهای ضد آب نیز بررسی کنید و یک ایده آل برای خودتان پیدا کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • 13 رنگ موجود
  • سایز 16 الی 24 میلی متری
  • مناسب برای ساعتهای هوشمند
  • تنفس بند راحت تر شده که باعث می‌شود تعرق کم شود
  • جنش پشت بند که مانع از لغزش ساعت می‌شود

راهنمای خرید بند ساعت برای مردان

چگونه ما بهترین بندهای ساعت را برای آقایان انتخاب کردیم؟

تصمیم گیری های نسبتا بزرگی مانند انتخاب بهترین بندهای ساعت هرگز آسان نیست، بنابراین کار خوبی است که ما ما یک روش آزمایش شده را برای تشخیص اینکه کدام محصولات از استانداردهای بالا برخوردار هستند ایجاد کرده ایم.

بررسی ها – نظرات مشتریان، منبع شماره یک ما برای کار کردن در باره‌ی کیفیت یک بند است. این بررسیها به ما امکان می دهد تا بفهمیم هر محصولی چقدر قابل اطمینان، با دوام و با کیفیت است و این چیزی نیست که شما بتوانید آن را در نگاهی سریع به صفحه محصول بفهمید.

قیمت – صرف نظر از اینکه شما یک فرد پر شور هستید و یا فقط یک مرد که به دنبال بند جدید ساعت است، حواسمان به شما است. ما می خواهیم برای همه خوانندگان‌مان، صرف نظر از نیاز یا بودجه آنها، را در نظر بگیریم، بنابراین ما به دنبال طیف وسیعی از قیمت بودیم که همچنان کیفیت شما را حفظ می‌کرد، تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس از خواندن این مطلب نا امید نشود.

انتخاب بند ساعتویژگی‌هایی که برای ساعت مردانه در نظر گرفته می‌شود

این ویژگی های اصلی را بررسی کنید تا قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب بندساعت بهترین گزینه را خریداری کنید.

طول – طول بند بستگی به ضخامت مچ دست شما و اینکه دوست دارید ساعت خود را چگونه بپوشید دارد. آیا شما می خواهید برای جلوگیری از لغزش آن را محکم ببندید؟ آیا ترجیح می دهید بین بند ساعت و دست شما فاصله باشد؟

همچنین عرض را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است یک بند ساعت پهن به اندازه بندهای دیگر بلند به نظر نرسد، که این امر هنگامی بیشتر مزاحم است که با ساعت اشتباهی ست شود.

سگک – سگک یا قفل که معمولا ترجیح می‌دهید پایین باشد چراکه کار کردن با آن راحت تر است، اما یک سگک به ساعت کمک می کند که حتی اگر حواس شما نیست، روی مچ دست شما باقی بماند. سگک ها بیشتر با بندهای چرمی، سیلیکونی و نایلونی متداول هستند، در حالی که در بندهای استیل قفل های فلزی مرسوم ترند.

دوام – دوام مناسب بستگی به کاربردی دارد که ساعت برای شما دارد. بند برای استفاده‌های روزمره ممکن است بیشتر از گروههای ورزشی سالم بماند، که به دلیل فعالیت شدید احتمالاً بیشتر از آن استفاده می کنند. بدیهی است که فلز نسبت به سایر گزینه ها قوی تر است، اما در برخورد به اجسام شاید خیلی قوی نباشند.

انواع بند ساعتانواع بند ساعت

فلز – بند فلزی که شما خریداری می کنید به احتمال زیاد از جنس استیل ضد زنگ خواهد بود، اگرچه ساعت های با گرانتر می تواند طلا، نقره یا حتی تیتانیوم باشد. این فلز کاملاً با چهره ساعت (که معمولاً فلزی نیز هست) مطابقت دارد تا در کل سبک ساعت تغییری نکند. بندهای فلزی همه کاره و با دوام هستند و در عین حال که ممکن است در دنیای حرفه ای رایج تر باشد، شما همچنین می‌توانید آنها را در دست غواصان هم مشاهده کنید؛ اگرچه فلزات ارزان زنگ می زنند.

نایلون – تنفس بیشتری خواهید یافت. و سبک وزن با بند نایلونی که باعث می شود آنها برای فضای بیرون از خانه عالی باشند. این بندها سریعتر از سایر گزینه ها خشک می شوند و قابل شستشو نیز هستند؛ که اگر یک هفته را در جنگل یا گشت گذار سپری کنید، امری اجتناب ناپذیر است.

چرم – گروههای ساعت چرمی یک گزینه کلاسیک و مناسب برای بسیاری از مواقع است. آنها برای محیط های کاری مناسب هستند، و حتی در هنگام ست کردن با لباس های مناسبتی نیز مناسب به نظر می‌رسند. شیک و ارزشمند، آنها مطمئناً متنوع ترین ماده هستند.

سیلیکون – گروههای ساعت سیلیکونی اغلب در ساعتهای ورزشی یافت می شوند زیرا ضد آب و سبک هستند و برای تولید انبوه ارزان تر هستند. شستشوی آنها آسان است، اما توصیه نمی‌شود آنها در به ماشین لباسشویی بیندازید. با این حال، آنها به اندازه گزینه های دیگر بادوام نیستند و ممکن است به راحتی پاره شوند.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×