خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
تماس با اشرافی
خرید اقساطی

تاریخچه و بررسی برند ساعت مچی Anonimo (آنونیمو)

ادمین اشرافی
اشرافی
1400-08-27 ۱۵:۵۵
تاریخچه و بررسی برند ساعت مچی Anonimo (آنونیمو)

با موتور سوئیسی و استایل ایتالیایی، برند Anonimo به طرز عالی دقت و پیچیدگی را در ساعت‌‌های خود ترکیب می‌‌کند. ساعت‌‌های Anonimo در ایتالیا طراحی می‌‌شوند و شکل می‌‌گیرند و موتور‌‌های سوئیسی آن‌‌ها توسط ETA SA یا Sellita تأمین می‌‌شود. این برند که در سال 1997 توسط فدریکو ماساچسی در خانه هنر رنسانس در فلورانس ایتالیا تأسیس شد، در اصل برای غواصان حرفه‌ای ساعت می‌‌ساخت.

در طول سال‌ها، برند Anonimo به دلیل پشتکار در طراحی و کارایی، در سطح جهان، نظر تحسین‌کنندگان را به خود جلب کرده‌‌است. Anonimo به شخصیت‌های اصلی موجود در ساعت‌‌هایش مانند عالی‌‌بودن، دولچه ویتا (عالی و تجملی)، دوستانه‌‌بودن و خوش‌رویی، افتخار می‌کند. مجموعه‌هایی که امروزه Anonimo ارائه می‌کند، به‌عنوان ساعت‌های منحصربه‌فردی که میراث غنی این برند را منعکس می‌کنند، برجسته هستند.

تاریخچه‌‌ی برند Anonimo

خاستگاه برند و مشتریان اولیه آن مسیری از موفقیت را برای برندی که امروزه می‌‌شناسیم، تعیین کرد. با توجه به اینکه غواصان حرفه‌‌ای و شرکت‌‌های غواصی این برند را بر هر چیز دیگری در بازار ترجیح می‌‌دادند، ساعت های Anonimo به قهرمانان فناوری زیر آب و ضد آب تبدیل شدند. این مهر و برچسب ترجیحی توسط غواصان باعث شهرت این برند شد.

متعاقبا، تعهد این برند به برتری و عالی‌‌بودن، آن‌‌ها را در طی دو دهه، با موفقیت به حرکت درآورده و مشتریان خود را در تمام نقاط جهان افزایش داده‌‌است.

اوایل شروع به کار برند Anonimo

شهر فلورانس در اواخر دهه 90 شاهد اتفاقاتی بود که شکل‌‌گیری برند Anonimo را که امروزه می‌‌شناسیم را ممکن کرد و نام تجاری موفق دیگری را به شهر اضافه کرد. در حالی که فدریکو ماساچسی آینده‌‌ای را در صنعت ساعت‌‌سازی متصور بود، برند ساعت ایتالیایی Panerai مستقر در فلورانس، به سوئیس نقل مکان کرد.

فدریکو پتانسیل‌هایی را در ساعت‌سازان محلی دید که اکنون به دلیل نقل مکان Panerai، در دسترس بودند و از این فرصت بهترین استفاده را کردند. رویای فدریکو ماساچسی به واقعیت تبدیل شد و Anonimo بوجود آمد.

اولین حامیان

نام برند Anonimo زمانی که صحبت سیستم قفل پیچ ساعت و دکمه‌‌های فشاری مقاوم در برابر آب می‌‌شد، درخشان بود. Anonimo اولین پیشنهاد خود را ارائه کرد، مدل Millemetri، ساعت غواصی. غواصان ساعت‌های نمادین و شناخته‌‌شده را ترجیح می‌دادند زیرا می‌توانستند فشار آب را تا عمق بیش از 1000 متر تحمل کند.

در میان بسیاری از حامیان آن‌‌ها، شرکت معروف Cooperativa Nazionale Sommozzatori S.c. a r.l (CNS)، شرکتی که عملیات غواصی، آزمایش‌‌های آبی، کندن بستر خط لوله و غیره را بر عهده داشت. این مجموعه امروزه دیگر در بازار موجود نیست.

توسعه برند بعدی

Anonimo با تثبیت خود به عنوان پیشگام و پیشرو در صنعت ساخت ساعت‌‌های زیر آبی و ضد آب، به دنبال گنجاندن عناصر نظامی در ساعت‌‌های خود بود. در پی این تصمیم جدید، Anonimo به طور رسمی Militare را در سال 2001 راه‌‌اندازی کرد.

به غیر از صفحه ساعت، عملکرد ایمن بند، نوید مانوور عالی در زیر آب را می‌‌دهد. Anonimo ریسک را با آزمایش ساعت در عمق 2000 متری افزایش داد و خود را یک قدم جلوتر از سایر رقیبان قرار داد.

مجموعه Militare در سال 2006 با همکاری Anonimo با کلنل دکتر دینو زی، مهندس نظامی که قبلا در نیروی دریایی ایتالیا خدمت کرده‌‌بود، ارتقا یافت. او همچنین سمت مدیرعاملی Panerai را بر عهده داشت. این برند با هدایت دیدگاه فنی او، مجموعه Nautilo را توسعه داد و منتشر کرد. سپس مجموعه Polluce با موفقیت دنبال شد. Anoimo در حال حاضر، هم در غواصی و هم در پرسنل نظامی، محصولاتی را با وفاداری و تعهد به کیفیت ارائه کرده‌‌است. کمال‌‌گرایی آن‌‌ها، گواهی بر کیفیت محصولاتشان است.

رویکرد به‌‌کار بردن برنز در ساعت‌‌ها

زمانی که ساعت‌های با قاب برنزی برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفتند، چندان مورد پسند مردم واقع نشدند. با این حال Anonimo برخلاف پیشینیان خود شروع به استفاده از برنز در محصولاتش کرد. آن‌‌ها متوجه تغییر رنگ این فلز شده‌‌بودند. در حالی که بسیاری از ساعت‌سازان از این واقعیت دوری می‌کردند که برنز با گذشت زمان کدر می‌شود، Anonimo معتقد بود که این ساعت با مشتریان همراه خواهدشد.

با این فلسفه و عقیده‌‌ی بسیار شخصی، Anonimo اولین ساعت غواصی با روکش برنزی را در سال 2006 منتشر کرد. غواصان و دریانوردان به شدت از این محصول جدید استقبال کردند، زیرا این فلز هرگز در محیط شور تجزیه نمی‌‌شود. تغییر رنگ به عنوان یک امضای منحصر به‌‌فرد و نه یک نقص، تحسین زیادی را به همراه داشت.

تغییر به Anonimo SA

سال 2013 سال گذار و تغییر برای این برند ایتالیایی بود. با رشد حمایت جهانی از آن، خرید محصولات شرکت همچنان ادامه داشت. شرکت خود را به نام Anonimo SA تغییر نام داد. در نتیجه دفتر مرکزی خود را به سوئیس منتقل کرد. در حالی که بسیاری از علاقه‌‌مندان و ناظران صنعت معتقد بودند که این نشان‌‌دهنده پایان کار برای این شرکت مستقل مشهور است، Anonimo مانند همیشه در تلاش برای تکامل و رشد بود. این برند همچنان یک ساعت‌‌ساز مستقل باقی مانده‌‌است.

مجموعه ساعت‌‌های Anonimo

این برند در سال 2017، 20 سال شکوفایی و پیشگامی خود را جشن گرفت. این برند همچنین تصمیم گرفت، تولید را کاهش دهد و روی مجموعه‌های محدود تمرکز کند؛ مانند Militare و Nautilo. این برند همچنان به همان ارزش‌‌هایی پایبند است که دو دهه موفقیت را برای آن به ارمغان آورده‌‌است.

طی بیست سال گذشته، این برند مجموعه‌های به یاد ماندنی را با نام خود ارائه کرده‌‌است؛ مانندMillemetri (1997)، (2001) Militare، (2002) Match Racing ، Professionale (2003)، Anonimo Dino Zel (2003)، Cronoscopio (2003)، Militare Crono (2003)، Polluce (2005)، Nautilo (2005) و (2007) Dino Zel San Marco. این برند در سال در سال 2018، از جدیدترین مجموعه ساعت‌‌های خود به نام Epurato رونمایی کرد. در حال حاضر، این برند، سه مجموعه ممتاز Militare، Nautilo و Epurato را به فروش می‌رساند.

مجموعه Militare

Anonimo Militare

اولین نسخه از این مجموعه در سال 2001 با تمرکز بر جنبه‌‌های نظامی ساعت عرضه شد. مدل Militare برای استفاده توسط غواصان نیروی دریایی ایتالیا طراحی شده‌‌است. این ساعت‌ها علاوه بر تمرکز روی عناصر زیر آب و نظامی، به همان اندازه قوی و بادوام هستند. این مجموعه همچنین دارای پوشش برنز و برنز اکسید‌‌شده در خط تولید خود است.

طراحی پیچ ساعت که به نام شرکت نیز به ثبت رسیده، مقاومت عالی در برابر آب را برای ساعت ها فراهم می‌‌کند. موقعیت تاج (پیچ ساعت) بالای عدد 12 به ویژگی‌‌های منحصر به‌‌فرد مجموعه Militare می‌‌افزاید. پرطرفدارترین ساعت در این مجموعه، ساعت برنزی خیره‌‌کننده Militare Chrono Oxidized است که تنها 25 عدد از آن موجود است. کلکسیون Militare در حال حاضر به طور متوسط ​​بین 3500 تا 5000 دلار به فروش می‌‌رسد.

مجموعه Nautilo

Anonimo Nautilo

این مجموعه با تمرکز بر مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر آب را تا فشار 20ATM تضمین می‌‌کند. این سری تاج را در ساعت 4 قرار داده‌‌است. با سری Nautilo، Anonimo با تعیین معیارهای جدید، قابلیت‌‌های ساعت‌‌های غواصی را از نو تعریف کرد. با قاب کوسنی شکل، رویکرد مینیمالیستی در طراحی روی صفحه، می‌‌توان ساعت را به راحتی در محیط‌‌های سخت خواند. مجموعه Nautilo در حال حاضر به طور متوسط با قیمت ​​2000 دلار به فروش می‌‌رسد.

مجموعه Epurato

Militare Chrono WRC Special Edition

جدیدترین خط تولید با تمرکز بر ظرافت و میراث ایتالیایی برند، رویکردی شیک‌تر و ظریف‌تر دارد. مجموعه Epurato دارای ساعت‌هایی است که در عین حفظ ریشه‌های این برند در فلورانس، امروزی نیز هستند. این است تجلیلی واقعی از میراث برند. این ساعت‌ها در مقایسه با مجموعه‌های ذکرشده در بالا تا حدودی از نظر قطر متراکم هستند اما به دلیل ظرافت خود متمایزند.

Epurato Bronze با پوشش فلزی برنز ملوانی خود، با دو گزینه‌‌ی موجود رنگی بسیار منحصربه‌‌فرد صفحه و بند، در این مجموعه متمایز است. کلکسیون Epurato در حال حاضر به طور متوسط با قیمت ​​2000 دلار به فروش می‌‌رسد.

نسخه‌‌های ویژه

Militare Chrono WRC Special Edition

Anonimo در حال حاضر ساعت‌های نسخه ویژه را در میان مجموعه‌‌های خود در وب‌سایت رسمی خود ارائه می‌کند. این ساعت‌‌ها بخشی از نسخه WRC و Le0pard Racing نسخه محدود هستند. نسخه ویژه ادای احترامی است به مسابقات اتومبیل‌‌رانی.

شهرت برند Anonimo

برند Anonimo با ریزبینی و تمرکز مطلق شکل گرفته‌‌است و در طول سال‌‌ها، آن‌‌ها خود را به عنوان ساعت‌‌سازانی پیشرو، خارج از سوئیس تثبیت کرده‌‌اند. چیزی که متمایزشان می‌‌کند، ریشه آن‌‌ها در شهر فلورانس است که در فلسفه طراحی آن‌‌ها منعکس شده‌‌است.

Anonimo همیشه به دنبال این بوده‌‌است که مرزها را پشت سر بگذارد و با بیشترین قدرت در زمینه‌‌های مقاومت در برابر آب و استفاده در زیر آب، پیشگام باشد. این ساعت‌ها برای غواصان، دریانوردان، دریانوردان و بسیاری از افراد در خدمات نظامی از نیاز‌‌های ضروری است. این مشاغل ساعت را در آزمون نهایی خود قرار می‌‌دهند و این برند با موفقیت هر چالش پیشِ رو را پشت‌‌ سر گذاشته و مهر قابل اعتماد بودن را به خود اختصاص داده‌‌است.

در طول دو دهه، این برند با نوآوری و فناوری‌‌های پیش‌‌رو مانند قاب‌‌های برنزی، سیستم تاج پیچی و غیره، رشد کرده‌‌است. در حالی که این برند در ابتدا مجموعه‌های زیادی را ارائه می‌کرد، اما پس از تصاحب بازار، آن را کاهش داد و تنها روی دو مجموعه تمرکز کرد. در سال 2018، آن‌‌ها برخلاف آنچه در گذشته ساخته بودند، رویکردی متفاوت در ساخت ساعت‌های شیک‌تر و ظریف‌تر داشتند. برند Anonimo به میراث خود وفادار می‌‌ماند؛ در حالی که سعی می‌‌کند خود را با زمان حال نیز وفق دهد. اگر غواص یا دریانورد حرفه‌‌ای هستید، یا اگر مکرراً از ساحل بازدید می‌‌کنید، این برند به شدت به شما توصیه می‌‌شود.

آیا Anonimo یک برند خوب است؟

با نگاهی به نظرات و تالار‌‌های گفت‌‌وگو می‌‌توان فهمید که حتی امروزه هم، همه این برند را دوست دارند. Anonimo در 20 سال گذشته، مشتری‌‌مداری را سرلوحه‌‌ی کار خود قرار داده و در نتیجه مشتریانی وفادار به برند خود دارد. طرفداران مشتاق آن‌‌ها شکی ندارند که Anonimo مانند گذشته، به خدمت خود ادامه خواهد‌‌داد. همانطور که کارگران Panerai به Anonimo نقل مکان کردند، اعتماد همیشگی به Panerai از نظر کیفیت و استانداردها باعث‌‌شده بسیاری از مشتریان جدید برای سرمایه‌‌گذاری روی ساعت Anonimo جذب شوند.

با این حال، با توجه به تغییر اخیر در پست مدیریت، بسیاری از علاقه‌‌مندان به ساعت، دجار شک و تردید شده‌‌اند. این افراد با تغییر در مدیریت، به ویژه در مورد خدمات پس از فروش مجموعه قبلی Anonimo بسیار نگران هستند. در حالی که مطمئن نیستید که آیا می‌‌توانید نسخه‌‌های قبلی Anonimo خود را سرویس و تعمیر کنید، مجموعه‌‌های جدید آن‌‌ها با طراحی و استایل نوآورانه، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌‌اند.

با وجود هرگونه عدم قطعیت، مجموعه Militare حتی امروز نیز محبوب و مورد تقاضا باقی مانده‌‌است.

حتی با گفتن این موضوع، هیچ پاسخ قطعی برای اینکه آیا Anonimo برند خوبی است یا خیر، وجود ندارد. همانطور که در همه‌‌ی بررسی‌‌های برند خود پیشنهاد می‌کنیم، عوامل زیادی مانند بودجه، نوع استفاده و محدوده قیمت ساعت‌های دیگر برای استفاده مشابه، هنگام خرید ساعت بسیار مهم و تعیین‌‌کننده هستند. علاوه بر این، قیمت لوکس Anonimo تنها بخش کوچکی از مشتریان را جذب می‌‌کند که می‌‌دانند Anonimo مناسب سبک و استفاده آن‌‌ها است.

با توجه به رقابت برندهایی مانند Panerai، Graham، Doxa و Sinn با Anonimo در فناوری‌های جدید آب‌های عمیق که ارزان‌تر از Anonimo هستند، تنها گذر زمان مشخص می‌‌کند که کدام برند در سال‌های آینده بر بازار حاکم خواهدشد.

گارانتی ساعت‌‌های Anonimo

گارانتی بین المللی Anonimo از تاریخ خرید در برابر هرگونه مشکل در کار ساعت، تا دو سال تمدید می‌‌شود. با این حال، این برند یک دوره نامحدود در برابر هرگونه نقص تولیدی در ساعت ارائه می‌‌دهد. گارانتی ساعت در هنگام خرید در جعبه آن به صورت کارت ضمانت USB ارائه می‌‌شود. لطفا مطمئن شوید که خرید و گارانتی خود را ثبت می‌‌کنید.

پس از مدت گارانتی دو ساله، تنها قطعاتی که در نتیجه ایرادات یا مشکلات ساخت‌‌وساز معیوب هستند، بدون هیچ هزینه‌‌ای تعویض یا تعمیر می‌‌شوند.

نمایندگی‌‌های مجاز خدمات Anonimo میزان نقص‌‌ها را تعیین و ارزیابی خواهندکرد.

ضمانت‌‌نامه بین‌‌ا‌‌لمللی موارد زیر را پوشش نمی‌‌دهد یا تضمینی ارائه نمی‌‌دهد:

  • از دست‌‌رفتن مقاومت در برابر آب پس از دو سال از تاریخ خرید
  • آسیب ناشی از سهل‌‌انگاری یا ضربه تصادفی

اطلاعات دقیق در کارت گارانتی USB در گارانتی بین‌‌المللی تعمیر ارائه شده‌‌است. توجه داشته باشید؛ گارانتی را می‌‌توان تا یک سال دیگر از طریق USB تحت شرایط گارانتی تمدید کرد.

ساعت Anonimo را از کجا بخریم؟

Anonimo مجموعه‌‌ای ممتاز از ساعت‌‌های سه مجموعه خود را ارائه می‌‌دهد. این ساعت‌‌ها که به دلیل دوام، سبکی و استحکام شناخته شده‌‌اند و اغلب مورد توجه بسیاری از علاقه‌‌مندان قرار می‌‌گیرند. در میان آن‌‌ها، بیشتر دریانوردان و غواصانی‌‌اند که حامی و وفادار به این برند هستند. اگر می‌‌خواهید یکی برای خود تهیه کنید یا یک ساعت Anonimo هدیه دهید، این برند سبک‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌‌دهد.

وب‌سایت رسمی برند، مجموعه‌هایی را که ارائه می‌دهند، مشخص می‌کند. در زیر هر مجموعه، ساعت‌ها دارای رنگ‌های مختلف صفحه و گزینه‌های بند هستند که یکی از آن‌ها انتخاب می‌شود. خریدها را می‌‌توان مستقیماً از وب‌‌سایت برای موارد داخلی انجام داد و ارسال به اکثر کشورهای اتحادیه اروپا نیز امکان‌‌پذیر است. هزینه‌‌ی ارسال نیز به هزینه‌‌ی کل اضافه می‌‌شود.

ساعت های Anonimo را می‌‌توان به صورت جهانی از فروشگاه‌‌های شریک این برند نیز خریداری کرد. مکان‌‌یاب فروشگاه برند باید به شناسایی نزدیکترین فروشگاه مجاز کمک کند.

علاوه بر فروش ساعت، Anonimo طیف کوچکی از بند ساعت را ارائه می‌‌دهد. اگر به میزان بالاتری از شخصی‌‌سازی ساعت خود علاقه دارید، از وب سایت Anonimo دیدن کنید. آن‌‌ها مجموعه‌‌ای منحصر به فرد از گزینه‌‌های بند استیل و چرمی را برای انتخاب شما ارائه می‌‌دهند.

احتیاط: بسیاری از فروشندگان ساعت‌‌های تقلبی یا آسیب‌‌دیده را می‌‌فروشند. مکان‌‌یاب فروشگاه وب‌‌سایت را بررسی کنید تا فروشنده مجاز نزدیک شما را شناسایی کند. مهم‌‌تر از همه، مزایای گارانتی برای ساعت‌‌های خریداری شده از نمایندگی‌‌های غیرمجاز اعمال نمی‌‌شود.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×