نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

شرایط استفاده از گارانتی گالری اشرافی

تضمین بازگشت وجه محصولات

گارانتی گارانتی

در ابتدا به اطلاع مشتریان گران‌قدر می رسانیم تمامی محصولات خریداری شده از سایت اشرافی تا ۷ روز پس از دریافت قابل مرجوع یا تعویض با محصول دیگر و یا استرداد کل هزینه به شرط حفظ تمامی شرایط اولیه (در صورت وجود ایراد فنی که از ابتدا در ساعت وجود داشته و تا 24 ساعت بعد از تحویل اطلاع رسانی شده باشد) می‌باشند.

لطفا توجه داشته باشید: در مواردی که مرجوع کالا تنها به دلایل سلیقه‌ای یا موارد مشابه باشد، هزینه ارسال فروشگاه، از مبلغ برگشتی کسر می‌گردد.

کلیات در مورد گارانتی اشرافی

اشرافی تمام محصولات غیر اصل خود را با گارانتی رسمی این شرکت ارائه می‌نماید، به غیر از مواردی که در اطلاعات آنها “بدون گارانتی بودن محصول” ذکر شده باشد یا قبل از فروش به مشتری اطلاع‌رسانی شود.

گارانتی امپریو آرمانی اورجینال

گارانتی ساعت مچی امپریو آرمانی اورجینال عرضه شده در اشرافی 24 ماهه است و این گارانتی ارائه شده توسط شرکت وارد کننده است اما مسئولیت ارتباط با مشتریان به عهده اشرافی است و تعهدات را این مجموعه انجام خواهد داد. همراه فاکتور یک کارت مخصوص گارانتی با کد اختصاصی ساعت عرضه می‌شود که تنها با ارائه‌ی آن کارت می‌توانید از این خدمات در مدت معین بهره‌مند گردید.

موارد گارانتی شده در برند Emporia Armani

گارانتی موتور: موتور ساعت مهمترین بخش ساعت مچی است و این قطعه تمام و کمال تا 2 سال در این برند گارانتی دارد تنها مواردی که با شکستگی سرکوک، پمپ‌ها یا قطعات موتور باشد یا ضربه‌ی شدید وارد شده یا مثلا شخص اشتباهی در تنظیمات کرده باشد که باعث خرابی شده باشد قابل پیگیری از گارانتی نیستند، در این بخش اگر مشکل از ابتدا باشد محصول تعویض می‌شود ام بعد از گذشت فرصت تعویض موتور ساعت تعمیر خواهد شد و قطعات آسیب دیده تعویض خواهند شد. لازم به ذکر است نگهداری از موتورهای مکانیکی دقت بیشتری نیاز دارد که مقالات آن نیز در اشرافی منتشر شده و قابل مطالعه هستند.

لوگو امپریو آرمانی گارانتی شیشه: شیشه های مینرال و اکریلیک ساده‌ترین نوع شیشه‌ای است که در تولید بیشتر ساعت مچی‌ها استفاده می‌شود و توسط شرکت گارانتی نمی‌شوند و فقط به صورت خدماتی تعویض می‌گردند.

گارانتی رنگ بدنه: در برند امپریو رنگ قاب و بند گارانتی می شود که البته در بندهای چرمی، پیو و غیر فلزی‌ها به دلیل متریال مصرفی گارانتی وجود نخواهد داشت. در مدت معین گارانتی و در صورت رنگ رفتگی احتمالی، اشرافی موظف است به شما خدمات ترمیم رنگ بدهد. غیر از رنگ سیلور، رنگ‌های مسی و طلایی و… جزو رنگ های آبکاری شده در ساعت محسوب می‌شود و نیاز به نگهداری خیلی بهتری دارند.

گارانتی مقاومت در برابر آب: به صورت کلی گارانتی ضد آب بودن مقوله‌ی غیر قابل اثباتی است و دمای آب نیز می‌تواند روی آن اثر گذار باشد از این رو توصیه‌ی ما مراقبت در برابر آب است اما خب در مواردی که اثبات شود ساعت از حد قابل انتظار خود بیشتر در معرض آب قرار نگرفته می‌توانید از گارانتی اسفاده بفرماید.

گارانتی دیگر برندهای اورجینال ساعت مچی

به صورت کلی تمامی کالاهای اورجینال دارای شرکت تامین کننده هستند که یا خود این شرکت‌ها گارانتی محصولاتشان را انجام می‌دهند یا اینکه شرکتی را مسئول این امر قرار می‌دهند.

از این رو اشرافی نیز همراه محصولات اورجینال خود برگه‌ی گارانتی شرکت تامین کننده را ثبت خواهد کرد و در صورت نیاز به خدمات گارانتی می‌بایست با شرکت‌های معرفی شده تماس حاصل نماید، برای محصولاتی که اورجینال هستند گارانتی شرکتی در توضیحات کوتاه آن ثبت شده است.

موارد استفاده از گارانتی ساعت مچی غیر اصل

1- ساعت مچی‌هایی که با باتری کار می‌کنند یک سال گارانتی “موتور” و مادام العمر گارانتی “باتری” دارند.

2- موتور ساعت مچی‌های اتوماتیک به مدت ۶ ماه گارنتی دارند.

3- بند ساعت مچی به دلیل جنس آن و نحوه استفاده قابل گارانتی نمی‌باشد.

4- ساعت مچی‌هایی که برای شهرهای به غیر از تهران ارسال می‌گردد و به وسیله مامور پست تحویل می‌گردد می‌بایست نهایتا تا 1 ساعت پس از تحویل از نظر ظاهری چک شود و در صورتی که مشکل ظاهری مشاهده شد اطلاع داده شود، در غیر این صورت آن مورد قابل پیگیری نمی‌باشد. (لازم به ذکر است که پس از زمان اعلام شده، گالری هیچ مسئولیتی در قبال کالای ارسالی ندارد)

5- وجود هرگونه آسیب در ظاهر و یا نقص فنی ساعت می‌بایست توسط کارشناسان اشرافی تائید گردد و اگر سهل انگاری در نگهداری باعث ایجاد آسیب شده باشد، شرایط گارانتی محصول مهیا نمی‌شود و خدمات با هزینه مشتری انجام خواهد شد.

6- در نظر داشته باشید رنگ ساعت‌ها و به صورت کلی هر نوع از آبکاری 100 درصد ثابت نیست به این معنا که کاملاْ به نحوه نگهداری شما بستگی دارد و این مورد قابل پیگیری در گارانتی نمی‌باشد به غیر از مواردی که در بند 4 به آن اشاره شده است.

7- ساعت‌های طرح اصلی (High Copy) در ۹۰ درصد موارد بنا به دلایلی که ذکر آن یک «مطلب اختصاصی» نیاز دارد از قالب‌های ضد آب بهره نمی‌برند و مقاومت آنها در برابر آب به واسطه داشتن واشرها و دیگر مواد ایجاد شده است و می‌بایست نهایت دقت در نگهداری از شرایط مطلوب را داشته باشید تا ضد آب بودن ساعت حفظ شود، توجه داشته باشید به صورت کلی در ساعت های کپی مقاومت در برابر آب شامل گارانتی نمی‌شود.

8- تمامی نکاتی که در مشخصات ساعت‌ها ذکر می‌شود از طرف سازنده ساعت می‌باشد اما مطالب بالا که مربوط به مسائل نگهداری و تعهدات ساعت مچی‌ها است، یک نمای کلی از تجربه کاری اشرافی می‌باشد که طبیعتا مشتریان گرامی می‌بایست به آن توجه داشته باشند.

9- فاکتور خرید ساعت مچی باید مادامی که می‌خواهید از گارانتی بهره‌مند باشید نزد شما بماند زیرا در صورت وجود نداشتن فاکتور خرید گارانتی قابل پیگیری نخواهد بود.

10- لطفا توجه داشته باشید: در صورتی که خرابی ساعت خریداری شده از ابتدا نبوده باشد و مدت تست اولیه نیز به اتمام رسیده باشید، هزینه ارسال به دفتر چه با پیک چه با پست (رفت و برگشت) به عهده خریدار می‌باشد.

×