خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت اولیسه ناردین – فروشگاه اینترنتی اشرافی

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-03-05 ۰۱:۴۳

اولیسه ناردین کمپانی به نام ساعت سازی در جهان می باشد که از سال 1846 در کشور سوئیس در شهر لو لوکول توسط شخصی به نام اولیسه ناردین فعالیت خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی این شرکت در سال 1865 در همین شهر افتتاح شد که تا کنون نیز در همیجا قرار دارد.

آقای ناردین در ابتدا توسط پدر خود آموزشهای اولیه ساخت ساعت را فرا گرفت, سپس او به شرکت ساعت مچی سازی ولیام دابیوس رفت و در آنجا تحت نظر خود او مراحل آموزش های حرفه ای ساعت سازی را گذراند, دیگر معلم او در این مسیر نیز آقای ژان ریچارد دیت برسل بود که ایشان هم نقش مهمی در پیشرفت ناردین در مسیر حرفه ای شدن وی داشت.

عمده شهرت این کمپانی به تولید کرنومترهای بسیار دقیقی است که در قرن 19 توسط بیش از 50 نیروی دریایی مختلف جهان مورد استفاده قرار گرفته بود.

لوگو اولیسه ناردین

موفقیت های شرکت او تا زمان مرگ او در سال 1876 ادامه داشت تا این که او در همین سال بر اثر سکته قلبی در سن 53 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد تا از آن سال به بعد اولیس نادین با تغییر مدیریت مواجه شود, البته این تغییر مدیریت در روند اولیس ناردین تاثیر چندانی نداشت زیرا پسر 21 ساله وی پل دیوید ناردین که جانشین و شده بود همچون پدرش پله های ترقی شرکت را بر همان اصول پدر طی کرد.

مجموعه سه گانه ساعت مچی اولیسه ناردین

اولین ساعت این مجموعه اسطرلاب گالیئو گالیله است که در سال 1985 تولید شد این ساعت با 21 قابلیت منحصر به فردی که دارد به عنوان پر قابلیت ترین ساعت جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است, بعد از تولید این ساعت نیز ساعت های آسمان نمای کوپرنیک و تلریوم یوهانس کوپلر (ستاره شناسان معروف جهان) به ترتیب در سال 1988 و 1995 معرفی شده اند.

رنج قیمتی ساعت اولیسه ناردین

قیمت ساعت مچی های اولیسه ناردین در کمترین حالت 5000 دلار و در مدلهای گرانقیمت این ساعت مچی که تماماً از جواهرات و سنگهای گرانبها تشکیل شده و تولید محدود می باشند به حدود 800000 دلار نیز می رسد که از این حیث می توان اولیسه جزء بالاترین ها نامید. جالب است بدانید گرانقیمت ترین ساعت این شرکت را خاندان سلطنتی انگستان سفارش داده است.

ناردین نمایندگان فعال فروش در 120 کشور جهان دارد و در حدود 2000 کارمند به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای این شرکت کار می کنند. جالب است بدانید این کمپانی در سال 2014 توسط گروه فرانسوی کرینگ خریداری شد, عمده فعالیت های این کمپانی (کرینگ) در زمینه تولید کالاهای لوکس و اشرافی می باشد. shuj h,gdsi khvndk

منبع: www.ashraafi.com

برچسب ها : , , , , ,
دیدگاه شما

10 پاسخ به “ساعت اولیسه ناردین – فروشگاه اینترنتی اشرافی”

  1. جواد حدادی گفت:

    با سلام و عرض ادب و تبریک سال نو خدمت جناب عالی و همکاران محترمتان، با تشکر برای نوشتن ادرس نمایندگی اینویکتا در سایت پرطرفدار اشرافی. لازم به ذکر است که خدمت آن جنابان عرض کنم ما در حال اجرای سایت www.invictairan.com هستیم، این برای اطلاعات بیشتر برای جنابتان می باشد. توفیق روز افزون برای اشرافی را ارزو می کنم

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      ضمن تشکر از دیدگاه ارزشمند شما جناب آقای حدادی عزیز، این مورد در وبسایت ما تغییر پیدا کرد.
      با آرزوی سلامتی و پیشرفت روز افزون

  2. علي كاظمي گفت:

    من بند ساعتم خراب شده مي هراستم بدونم كه ايا عوض مشه
    ممننون ٠٩١٩٧٦٨٨١٩٧

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      اکثر بندها موجود می باشد، لطفا با تماس تلفنی و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

  3. یاسر گفت:

    سلام ساعت من اولیس ناردینه، بندش خراب شد و توی کل مغازه های اصفهان موجود نبود، جایی معرفی میکنید سفارش بدم، ممنونم

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      در حال حاضر بند ساعت اولیسه ناردین در گالری اشرافی موجود است با بخش فروش تماس حاصل نماید.

  4. امیرسیفی گفت:

    سلام من یه دونه از قطعه هاش رو لازم دارم چه جوری سفارش بدم

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      لطفا با بخش فروش تماس حاصل بفرماید.

  5. شاهو. گفت:

    سلام اگه کسی یه بند ساعت بخواد چه کار کنه

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      معمولا مراکز تعمیراتی می توانند به شما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×