نوروز اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز اشرافی

پیشنهادات ویژه امروز

مشاهده همه

دسته بندی محصولات

مشاهده همه

برترین برندهای ساعت مچی

کالکشن رولکس

کاملترین مجموعه رولکس‌های کوالیتی در کشور با تضمین کیفیت بسیار نزدیک به نمونه‌های اورجینال از این برند!

مشاهده

بر اساس قیمت پیش بریم؟

محصولات برگزیده

مشاهده همه
اسلایدر کاسیو

اینک کاسیو…

مجموعه ای بی نظیر از ساعت های اورجینال کاسیو در اشرافی، تضمین بهترین قیمت در کل کشور همچنین دارای ضمانت نامه شرکتی (رسمی)

ورود به دنیای کاسیو

آخرین مطالب

مشاهده همه

چرا اکثر ساعت بازها میگن از اشرافی ساعت مچی بخرید؟

اگر توجه کرده باشید تمام افرادی که در جامعه با لقب «خوش لباس یا خوش تیپ» شناخته می شوند در پوشش خود حتما از ساعت مچی مناسبی استفاده کرده اند.

در کشور ما نیز افراد زیادی هستند که از این پوشیدنی جذاب غافل نیستند و همیشه در دست خود یه ساعت مچی دارند که البته برخی از آنها ساعت مچی را مهمترین بخش پوشیدنی های خود می دانند.

این افراد را ساعت باز مینامیم که اصطلاحاً انقدر «ساعت خریداری کردن که دیگه خودشون کارشناس هستند» و معمولاً گالری های مختلفی را برای خرید ساعت مچی امتحان کرده اند و زمانی که در نظراتشان روی سایت و شبکه های اجتماعی مرور می کنیم یا در ارتباطات کلامی با آنها قرار میگیریم متوجه نظر کاملاً مثبتشان روی خرید از گالری اشرافی می شویم.

اما چرا؟ خب فروشندگان زیادی برای هر نوع کالایی وجود دارد اما شاید تمامی کالاهای پوشیدنی نیاز به این همه کارشناسی نداشته باشند، پس افرادی که تنها در جهت یافتن شغل به این رشته وارد می شوند قطعا هم به خودشان هم به مصرف کننده زیان خواهند رساند زیرا درک خوبی از ساعت مچی نخواهند داشت.

اما خوشبختانه اشرافی دارای با سابقه ترین کارشناسان ساعت در کشور است که علاوه بر این که با چشم می توانند خیلی از مسائل را تشخیص بدهند همچنان از دستگاه های پیشرفته برای شناسایی قطعات ساعت استفاده می کنند.

گالری اشرافی همواره بر قیمت تمام شده، کیفیت اجناس و نوع خدمات رسانی تاکید داشته و با امید به خداوند این مسیر را ادامه خواهد داد.

برترین ویدیوهای ساعت

×