نوروز ۱۴۰۳ اشرافی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
نوروز ۱۴۰۳ اشرافی

برای مشاهده دسته جعبه ساعت مچی به این برگه مراجعه بفرماید.

با توجه به افزایش روز افزون تقاضا برای خرید ساعت مچی “های کپی” در کشور و استفاده از این وسیله به عنوان اولین انتخاب برای هدیه دادن و با توجه به این که این محصولات تماما بدون جعبه عرضه می شوند نیاز به تولید جعبه با کیفیت برای این هدیه ماندگار بیش از پیش حس می شود.

حال با توجه به این که این ساعت های کپی به دلیل صرفه جویی در هزینه بدون جعبه وارد می شود واردکنندگانی را بر این داشته تا جعبه ساعت های مختلف را به صورت جداگانه وارد نمایند.

این جعبه ها دارای لوگو اختصاصی ساعت در سه نقطه می باشد نقطه اول که برای جداسازی و انتخاب کار را بسیار ساده می کند روی کاور محصول می باشد و قسمت بعدی روی جعبه ساعت می باشد که از جنس فوم است همچنین در داخل این جعبه ساعت ها همان لوگویی که در دو جای دیگر استفاده شده منقش می باشد.

حداقل سفارش این نوع جعبه 40 عدد (معادل یک جعبه) می باشد, ارسال جعبه ها در کمترین زمان به سراسر کشور صورت می گیرد و سفارشاتی که زیر 5 کارتن باشند شامل هزینه ارسال خواهند شد.

نوع تصفیه تماما نقدی می باشد و از این حیث جای مذاکره نمی باشد.

جعبه اورجینال ساعت رولکس, جعبه اورجینال ساعت امگا, جعبه اورجینال ساعت تیسوت, جعبه اورجینال ساعت کارتیر نیز قابل سفارش است و این نوع جعبه در حال حاضر به صورت وارداتی است و فروش آن حداقل با تعداد 10 عدد میسر است.

این نوع جعبه دارای پک کامل از قبیل جعبه, کاور, دفترچه محصول و کارت گارانتی اصلی می باشند

در این میان که بازار واردات جعبه ساعت از کشورهای مثل چین داغ است تولید کنندگان داخلی نیز اقدام به تولید جعبه ساعت هایی بسیار برازنده تر از جعبه ساعت های خارجی تولید می کنند اما مانند دیگر اجناس کمتر به کالاهای داخلی توجه می شود یا با ناملایمات این کارگاه های لایق را رو به تعطیلی می برند.

فروشگاه ساعت مچی اشرافی قصد دارد با هدف حمایت از تولیدات داخلی اقدام به فروش عمده جعبه های ساخت کشور با کیفیت بسیار بالا نماید.

جعبه ساعت هایی که در اشرافی عرضه می شود تماما از نمونه های با کیفیت بوده و از نظر زیبایی بسیار بهتر از نمونه های گران قیمت تر خارجی هستند و نکته مهمتر این که به صورت اختصاصی قابل سفارش است و از زمان سفارش تا زمان تحویل بسیار کمتر از وارد کردن این محصول می باشد.

جعبه ساعت مچی ها دارای رنگ بندی های متناسب با ماهیت اصلی ساعت ها می باشد به عنوان مثال جعبه ساعت های رولکس با رنگ سبز عرضه می شود و جعبه امگا با رنگ قرمز که برای فروشندگان مزیت خوبی محسوب می شود تا جعبه هایی که تماما یک رنگ و یک شکل باشد و فقط روی آن ها لوگو های متفاوت خورده باشد.

جعبه های عرضه شده توسط اشرافی دارای یک کاور مقوایی دو رو سفید و بدنه چوب که قسمت رویی آن از جنس فوم می باشد همچنین قسمت داخلی این جعبه ها از جیر با کیفت تشکیل شده است.

×