خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت های زنانه منتخب نمایشگاه SIHH سال 2018

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1396-11-16 ۱۵:۰۶
ساعت های زنانه منتخب نمایشگاه SIHH سال 2018

در نمایشگاه SIHH 2018 ساعت مچی های زنانه زیادی معرفی شده اند. بعد از سال ها که همواره ساعت های زنانه، اندازه کوچکی داشته و دارای نگین های زیادی بودند، امسال این روند دچار تغییراتی شده و ساعت های زنانه رو به سادگی و کاربردی بودن رفته اند.

در این مطلب به معرفی منتخبی از ساعت مچی های زنانه که در نمایشگاه SIHH 2018 معرفی شده اند می پردازیم.

ساعت مچی Cartier Triple Wrap Panthère به انتخاب Cara Barrett

 

فروشگاه ساعت مچی زنانه آنلاین

 

هیجان انگیزترین چیزی که در نمایشگاه SIHH امسال مشاهده کردم، تنوع زیاد ساعت های زنانه بود. اما اگر بخواهم یک مدل را برگزینم، آن مدل Triple Wrap Panthère از شرکت کارتیر خواهد بود. کارتیر در سال گذشته کلکسیون Panthère را عرضه کرد که با موفقیت زیادی همراه بود.

امسال کارتیر با همان کلکسیون بازگشته است، منتها بند آن دو یا سه بار می تواند در دور دست بچرخد. شاید در نگاه اول بستن چنین ساعتی بر روی دست با توجه به ذهنیتی که از بندهای معمولی داریم، کمی عجیب به نظر برسد.

این ساعت در رنگ های سفید، صورتی و زرد عرضه شده و دارای دو سایز مختلف است. همچنین امکان اضافه کردن نگین نیز به آن وجود دارد. این ساعت برای استفاده روزمره بسیار زیباست و با هر نوع لباسی ست می شود.

قیمت تقریبی: 33200 الی 47000 دلار

 

ساعت زنانه Audemars Piguet Concept Flying Tourbillon به انتخاب Jack Forster

 

قیمت ساعت مچی زنانه

 

ساعت های زنانه امروزی کمی از مفهوم سنتی خود خارج شده اما با این وجود هنوز اغلب ساعت های زنانه موجود در بازار با ذهنیت سنتی که از ساعت های زنانه انتظار می رود طراحی می شوند.

ساعت Concept Flying Tourbillon شرکت اودمار پیگه با این شعار عرضه شده که ساعت مچی های زنانه نبایست محدود به ویژگی هایی مانند کوچک بودن، صورتی بودن و چند تکه نگین باشند. این ساعت از ادمارس پیگه، طراحی بسیار پیچیده ای داشته و ظاهری خشن دارد.

همچنین در آن از 460 نگین استفاده شده و دارای استایل خاصی است. من تاکنون ساعتی که تصویری سنتی از ساعت های زنانه را ارائه داده، اما در عین حال آن تصور را در هم می کوبد مشاهده نکرده ام.

قیمت تقریبی: 190000 الی 395000 دلار

 

ساعت مچی Cartier Révélation d’Une Panthère به انتخاب Jon Bues

 

ساعت مچی زنانه لوکس

 

هر کسی که در نمایشگاه SIHH 2018 حاظر بوده است مطمئنا نگاهی به این ساعت انداخته و محو آن شده است. این ساعت دارای 900 توپک طلای بوده که غرق در یک مایع است.

طبق گفته کارتیر، طراحی و ساخت این ساعت 5 سال بعه طول انجامیده است و در طی این زمان، آنها برای ساخت این ساعت دو حق اختراع را ثبت کرده اند. اولی برای مایع غلیظ موجود در ساعت بوده و دومی نیز برای شیشه ای بوده که این مایع را در خود نگه داشته است.

آنها تنها 100 عدد از این ساعت را تولید کرده و قیمت آن 106000 دلار است. داشتن چنین ساعتی هزینه زیادی دارد، اما این مدل برای صاحب آن بسیار سرگرم کننده می باشد.

قیمت تقریبی: 106000 دلار

 

ساعت Van Cleef & Arpels Lady Arpels Planétarium به انتخاب Stephen Pulvirent

 

ساعت زنانه شیک

 

شاید این سوال کمی عجیب به نظر می رسد که آیا من هیچ وقت راضی به استفاده از این ساعت خواهم شد؟! من در سال 2014 که اولین مدل Midnight Planetarium معرفی شد، از طرفداران آن بودم.

در این ساعت تفسیر دقیقی از حرکت مریخ شده است اما خواندن ساعت و دقیقه در آن بسیار مبهم می باشد. مدل Lady Arpels Planétarium ساده تر شده مدل Midnight Planetarium می باشد که ساعت شمار آن از 24 به 12 تقلیل یافته است.

به نظر می رسد که این ساعت زنانه نسبت به مدل قبلی کمی کاربردی تر شده است.

اگر دوست دارید ساعت مچی شما بیشتر به یک اثر هنری شبیه باشد، این مدل می تواند یکی از انتخاب های اول شما قرار گیرد.

قیمت تقریبی: 245000 الی 330000 دلار

 

منبع اصلی: www.hodinkee.com

 

انتشار با ذکر منبع: اشرافی

برچسب ها : ,
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×