خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت کیانو ریوز در فیلم جان ویک

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-02-20 ۱۷:۰۶
ساعت کیانو ریوز در فیلم جان ویک

کن ریوز در فیلم خوب دیگری به نام جان ویک (2014) برگشته است، فیلمی که او نقش سابق آدم کشی را بازی می کند که همسرش هلن را در اثر سرطان از دست داده است و یک توله سگ را به عنوان هدیه جدایی دریافت کرده. یک روز، اعضای یک باند روسی وارد خونه او شده و می خواستند سگ وی را به قتل برسانند. ویک بعد از بازنشستگی، تلاش می کند تا افراد مسئول این حمله را پیدا کند. سپس نقشه ای می ریزد تا با اسلحه، آنها را از کاری که با سگ او کردند، پشیمان کند.

جان ویکدر این فیلم می توانید ریوز  را با ساعت مچی سوئیسی کارل اف. بوچرر مانرو اتو دیت رف (Carl F. Bucherer Manero AutoDate) . 00.10908.08.13.01 که بیشتر آن را از سمت داخل مچ دست خود میبندد، ببینید. دلیلی برای این کار وجود دارد. طبق گفته دستیار کارگردان چاد استالسکی، سربازان، برای محافظت از ساعات خود این کار را می کنند. با این استدلال، منطقی به نظر می رسد اگر یک قاتل به این شکل ساعت خود را به دست ببندد.

نحوه بستن ساعت توسط جان ویکاگرچه این ساعت در جان ویک 2 خیلی واضح نیست، اما در جان ویک 3 نیز از این ساعت استفاده شده است.

ساعت جان ویک: Carl F. Bucherer Manero AutoDateاین یک ساعت 38 میلی متری استیل ضد زنگ است که فقط 8.75 میلی متر قطر قطر دارد و بند چرمی مشکی دارد. مدلی که ریوز در فیلم به دست دارد، صفحه سفید و عقربه های نقره ای دارد تاریخ در موقعیت ساعت 3، نشان داده می شود. این ساعت از کریستال ضد خراش و ضد انعکاس درست شده است. همچنین تا عمق 30 متری، ضد آب است و به وسیله کالیبر خودکار CFB 1965 با مقدار ذخیره انرژی 42 ساعته، شارژ میشود.

قیمت این ساعت در فروشگاه های تک فروشی، 2600 دلار است . در ادامه عکس های ساعت را در عمل مشاهده کنید.

ویژگی های مثبت این ساعت:

  • براق،ظریف و ظاهری زیبا ، مناسب لباس های رسمی
  • ظاهر بسیار تمیز و خوانا
  • ذخیره انرژِی برای بیش از 42 ساعت
  • ضد آب تا عمق 30 متر

ویژگی های منفی این ساعت:

  • کمی بزرگ است
  • طرح های محدودی دارد
  • ممکن مشتری احساس کند نسبت به ظاهر ساده آن، بیش از حد گران است.
برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×