خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

پنج ساعت مقرون به صرفه رولکس

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-10-06 ۱۳:۳۳
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه

شاید شما هم دوست داشته باشید بدانید کدام مدلهای ساعت مچی رولکس بیشتر از دیگر مدلها فروش دارند همچنین مقرون به صرفه تر برای خرید هستند؟ رولکس یک ساعت با نام تجاری شناخته شده و پرطرفدار ترین ساعت در جهان است. در اینجا پنج مدل ساعت مچی رولکس که خیلی محبوب است و در حال حاضر در فروشگاه ها ارائه می شود برای همه سنین با قیمت بسیار مناسب معرفی می شود.

رولکس اویستر پرپشال Rolex-Oyster-Perpetual

رولکس اویستر پرپشال (Oyster Perpetual)

رولکس و آن صدف ناب و خالص ترین مفهوم بیان سپرداراست. استدلال آن بسیار سخت است، و این ساعت مچی یک نقطه ورود بسیار عالی را در جهان از ساعت رولکس فراهم می کند.
صدف دائمی این ساعت بسیاری از پیشرفت های رولکس را برای صاحب آن نمایان میکند، از جمله برخی از بهترین پیشرفت های فنی در ان. بخش مرکزی این ساعت از یک مورد بلوک جامد فولاد جات ساخته شده است و کریستال یاقوت آن عملا ضد خش است. قیمت حدودی این ساعت که ساخت سویس است 5400$ می باشد.

رولکس اکسپلورر (Rolex Explorer)

رولکس اکسپلورر (Rolex Explorer)

ساعت رولکس اکسپلورر یک آیکون معتبر است، نه تنها برای رولکس بلکه برای کل جهان و این ساعت بسیار با دقت ساخته شده است. در سال 2010، جدیدترین مدل اکسپلورر که وفادار به خصوصیاتی هست که از سال 1953 به آن رسیده است. رنگ آبی (Chromalight) نشانگر یک ساعت با دید و دقت بسیار عالی در تمام شرایط است. قیمت رولکس اکسپلورر حدود 6550 $ می باشد.

رولکس دیت جاست (Datejust II)

رولکس دیت جاست (Datejust II)

این مدل بسیار نابی از ساعت رولکس است و برای آن دسته از مردانی می باشد که علاقه مند هستند با شلوار جین و کتشون این ساعت را ست کنند. این ساعت یکی از افتخارات رولکس به واسطه طراحی زیبای آن است, این ساعت برای اولین بار درسال 1945 تولید شد. جدیدترین مدل آن برای سال 2009 می باشد.

در ساخت این ساعت  کمپانی رولکس پیشرفت بسیاری در زمینه فنی داشته است که به وضوح قابل مشاهده است. لنز بسیار قوی آن خواندن ساعت را بسیار راحت کرده است. قیمت حدودی این ساعت 7150 $ می باشد.

رولکس ساب مارینر (Submariner)

رولکس ساب مارینر (Submariner)

ساعت رولکس ساب مارینر که به نام زیر دریای نیز معروف است در سال 1953 تولید شد, از قابلیت ویژه آن ضد آب بودن آن حتی در عمق 100 متری می باشد که از این رو امروزه بسیاری از قواصان از آن استفاده می کنند و جزء ضد آب ترین ساعت ها نیز می باشد. این ساعت از فولاد بسیار ناب ضد زنگ ساخته شده است و در آن از کریستال یاقوت استفاده شده است, قیمت حدودی این ساعت 7500$ می باشد.

رولکس میلگاس (Milgauss)

 

رولکس میلگاس (Milgauss)

این ساعت در سال 1956 برای مهندسین و تکنسین ها ساخته شد که دارای میدان مغناطیسی بسیار قوی می باشد.خصوصیات ویژه این ساعت به حدی است که دانشمندان هسته ای که در اروپا کار می کنند از این ساعت استفاده می کنند. European Organization for Nuclear Research (CERN in Geneva)).

در سال 2007 مدل جدیدی از این ساعت تولید شد که از نظر فنی بسیار پیشرفت داشت و از طرح رعد و برق الهام گرفته شده است. قیمت حدودی آیین ساعت 7650$ می باشد.

نویسنده: محمد حسین کمالی – ساعت اشرافی

برچسب ها : , , ,
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×