خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت مچی ضد خروپف

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-06-11 ۱۳:۳۹
ساعت مچی ضد خروپف

 

از دیگران می‌شنوم که با صدای خیلی بلندی خروپف می‌کنم؛ مانند خرخر یک گراز وحشی؛ مانند یک شیپور بزرگ که نواخته میشود.

دوستان بیچاره ام که شب را در اتاق هتل با من سپری می‌کند. من آنقدر احساس بدی درباره صداهای شبانه بینی‌ام دارم که داوطلب شدم این دستگاه شوک الکتریکی  متوقف‌کننده خروپف را امتحان کنم. به‌خاطر شما و همینطور به‌خاطر آنها.

این ساعت مچی ادعا می‌کند به آرامی بدن شما را  سرزنش می‌کند و تصور می‌کنم ناخودآگاه به خواب آرامی فرومی‌روم؛ اما به نظر من مانند صندلی الکتریکی برای خروپف است. طرز کارش به این صورت است:

این دستگاه دارای بالشتک‌های آغشته به ژل در قسمت مچ دست است؛ درست مانند آن بالشتک‌هایی که الکتروشوک قلبی استفاده می‌کند. بالشتک‌های ژلی کثیف شده و خشک می‌شوند؛ اما شما می‌توانید آنها را بشویید. هر مجموعه به مدت 30 روز دوام دارد و به‌صورت یک بسته 80 دلاری با چند قطعه یدکی عرضه می‌شود. شما دستگاه را به مچ دستتان می‌بندید و آن را روشن می‌کنید و مقاومت شوک را از 1 تا 7  شماره‌گیری  می‌کنید. آزمایش اولیه نشان داده که من آدم ترسویی هستم و مرحله 3 مکان دردناکی برای من است؛ بنابراین من مال خودم را روی عدد 2 تنظیم کردم. این نقطه‌ای نیست که باعث ایجاد درد در شما بشود؛ در واقع یک تحریک خفیف با یک سوزش الکتریکی به شما وارد می‌کند که باعث منقبض شدن ماهیچه‌های گردن شما شده و خروپف را متوقف می‌کند. شوک فقط زمانی ادامه می‌یابد که میکروفون، سه صدای طولانی را در یک ردیف بالای 65 دسی‌بل به ‌لحاظ نظری تشخیص می‌دهد.

در عمل، چند مشکل وجود داشت؛ دستگاه را روی مچ دستم گذاشتم و به رختخواب رفتم. دوست من شروع به حرف زدن با من درمورد روز خود کرد و دستگاه به من شوک وارد کرد؛ یک کامیون از نزدیک پنجره رد شد و دستگاه به من شوک وارد کرد؛ این طرف و آن طرف جابه‌جا شدم به من شوک وارد کرد و وقتی به من شوک وارد نکرد، واقعا نتواستم به خواب بروم؛ زیرا می‌ترسیدم دوباره شوک وارد کند. برای این‌که کار کند، واقعا نیازی نیست صدمه بزند؛ درنتیجه آن را روی عدد 1 برگرداندم. زیر لحاف رفتم؛ سعی کردم تکان نخورم یا زیاد سروصدا نکنم وقتی به خواب سبکی می‌رفتم.

بعد با یک ضربه آرنج آشنا به دنده‌هایم بیدار شدم. دوستم گفت: «داشتی خروپف می‌کردی». او واقعا آرنج‌های ظریفی دارد.

ظاهرا قرار دادن دست‌هایم زیر لحاف، دستگاه را از شنیدن صدای خروپف بازداشت. این‌کار یک یا دو روز دیگر ادامه یافت و فهمیدم که ترجیح می‌دهم از دستگاه استفاده کرده، خروپف کنم و هر چند وقت یک‌بار آرنجم تکان بخورد. این به این معنی نیست که آزمایش من برای همه همین نتیجه را دارد؛ نتایج شما ممکن است متفاوت باشد و بسته به شدت تأثیری که خروپف شما برروی عزیزانتان دارد، دستگاه ممکن است ارزش صرف وقت و دردسر شما را داشته باشد.

نظر شخصی من: من از وارد شدن شوک در خوابم می‌ترسم.

برچسب ها :
دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×