خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

روش تشخیص ساعت سیتیزن اصل از فیک

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1399-07-28 ۱۶:۱۷
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
روش تشخیص ساعت سیتیزن اصل از فیک

صدها فروشگاه آنلاین وجود دارد که ساعت های “فیک” Citizen را می فروشند و سایت هایی نیز وجود دارند که فروشندگان ساعت های جعلی Citizen را به سمت خریداران بی خبر هدایت می کنند.

اگر تضمین کیفیت بالا را می خواهید، باید بدانید که چگونه سایت های جعلی را ردیابی و شناسایی کنید.

چگونگی تشخیص یک ساعت Citizen جعلی

سیتیزن اکو درایوهنگام خرید آنلاین ساعت Citizen به دنبال فروشگاه هایی باشید که مجاز به فروش ساعت Citizen هستند. هنگامی که چنین مکانی وجود داشته باشد می توانید بفهمید که سهامدار مجاز وب سایت رسمی Citizen watch هستند.

از وب سایت هایی که بیش از 50% تخفیف ارائه می دهند، باید خودداری کنید، هرچقدر پول بدهید همانقدر آش میخورید! ساعتهای Citizen  اصل از یک فروشنده مجاز هرگز بصورت آنلاین تخفیف خیلی زیادی ندارند.

از خرده فروشانی که از عکسهای فوکوس شده استفاده می کنند خودداری کنید، این نشانه ای از یک وب سایت آماتور است. اما همچنین ممکن است راهی برای محو جزئیات باشد که در صورت بدلی بودن ساعت، تشخیص آن را دشوارتر می کند. این امر خصوصاً در مورد ساعتهای تقلبی Citizen  که غالباً دقیقاً همان قسمتهای واقعی را دارند، اما فاقد کیفیت بالای مواد مورد استفاده هستند، صدق میکند.

در صورت امکان بند ساعت را بررسی کنید، آرم های ساعت اصلی Citizen با اعداد نشان دهندۀ زمان اعداد نشان دهندۀ زمان حک شده است. همچنین می توانید آرم Citizen را به صورت نوشتار صحیح و در مرکز صفحه بررسی کنید.

ساعت های سیتیزن از فروشگاه اشرافی:



ساعت سیتیزن بند چرمی Citizen 7136L
990,000 تومان


ساعت سیتیزن قاب طلائی Citizen 7137L
990,000 تومان


ساعت سیتیزن سه موتوره Citizen 17138L
990,000 تومان


ساعت مچی سیتیزن Citizen 7318G
675,000 تومان


ساعت سیتیزن سه موتوره Citizen 18135G
1,170,000 تومان


ساعت ست سیتیزن صفحه مشکی Citizen 18149G
1,170,000 تومان


ساعت سیتیزن بند چرم قهوه ای Citizen 18136O
1,170,000 تومان


ساعت سیتیزن سورمه ای Citizen 18022G
850,000 تومان


ساعت ست سیتیزن مشکی Citizen 6079G
485,000 تومان


ساعت مچی ست سیتیزن Citizen 3388G
1,100,000 تومان

برای اینکه مطمئن شوید که نوع ساعت Citizen دقیقا همان مدل انتخابی شماست، باید از وب سایت رسمی Citizen watch استفاده کنید. بسیاری از ساعتهای ساختگی از اجزای سازنده ساعتهای مختلف تشکیل شده اند بنابراین رنگ، صفحه و عقربه ها را با یکدیگر مقایسه کنید. به عنوان مثال کرونوگراف معتبر Citizen Watch دارای یک حاشیه گردان است که در مدل های بدلی و جعلی روشن نمی شود.

توجه داشته باشید که فروشنده ضمانت نامه ای منقوش به مهر فروشگاه را در زمان فروش ارائه دهد زیرا تمام ساعت های اصلی Citizen  همراه با مستندات رسمی همراه با ضمانت کامل تولید کننده ارائه می شوند.

ساعت ها با وجود این واقعیت که بعضی اوقات مجبور به صرف هزینه های زیادی برای آن هستیم بسیار خوب هستند، این منابع خوبی برای همه ما هستند. آنها خصوصاً اگر بهترین لباس را به تن داشته باشید ظاهر دیگری به فرد می دهند. در اینجا من فقط در مورد ساعتهای معمولی خیابانی که همه ما می شناسیم صحبت نمی کنم، این امر با اشاره به برَند هایی مانند Watchy Titanium Eha -Drive Skyhawk Citizen Gent JY0010-50E است. گفته میشود که این مدل یکی از بهترین ساعتهای موجود در بازار امروز است و ساعتهای بسیار کمی با این سطح از عملکرد وجود دارند.

محدوده زمان اتمی Citizen AT4007-54E Eco Drive  ممکن است با استفاده از فناوری درایو سازگار با انرژی ولتاژ عکس و دقت عالی در محدوده زمانی زیر، پیشرو در زمان سنجی اتمی باشد. ایالات متحده آمریکا، انگلیس، چین و ژاپن به علاوۀ نواحی خشک اروپا نیز در این محدوده قرار دارند. داشتن یک تقویم همیشگی و کرونوگراف جهانی با آبکاری یون سیاه ضد زنگ رخ می دهد. این ویژگی های تماشایی، نمایشگر تاریخ، عقربه های درخشان و نشانگرها به همراه یک تاشوی آزاد کننده دکمه فشار، دارای خاصیت ضد آبی تا عمق 200 متر است.

مدل Citizen BN0110-57E Royal Marine Corps Commando شامل وضعیتی به عمق 43 میلی متر و 13 میلی متر است که اعداد نشان دهندۀ زمان سیاه و جذاب را خنثی می کند. و با پنجره تاریخ، تایمر دقیقه در اطراف لبه بیرونی، نشانگرهای درخشان با دید بالا و عقربه های شمشیری مانند که توسط  مکانیزم حرکت Citizen Eco-Drive اجرا می شود تزئین شده اند- ساعت مچی که هرگز به باتری احتیاج ندارد. این ساعت بسیار مقاوم بوده و تقریباً برای هر کاری مناسب است.

از یک قاب تیتانیوم، محافظت شده با شیشه لاجوردی در مابل خراش ساخته شده و بیشترین مقاومت ضد آبی آن 300 متر است. از ویژگی کاربرد نظامی آن میتوان چنین گفت که این مدل ساعت ضد آب، ضد لرزش و مقاوم در برابر منطقه مغناطیسی است. تکنولوژی Citizen Eco-Drive در واقع یک مفهوم انقلابی است. انرژی آفتاب را دریافت و مهار می کند و آن را تبدیل به انرژی ساعت می کند.

راهنمای تصویری تشخیص ساعت سیتیزن فیک

1. اگر از ضمانت عکس گرفته شده، بررسی کنید که مدل یا اعداد نشان دهندۀ زمان و سریال با موارد برجسته در قاب پشتی ساعت مطابقت داشته باشد. همچنین هرگونه خط تولیدا در آرم، هجی و تاریخ را به دقت بررسی کنید.

2. اگر از کتابچه راهنمای اصلی عکس گرفته شده است، لطفاً بررسی کنید که اعداد نشان دهندۀ زمان هر مدل با موارد برجسته با قاب پشت ساعت مطابقت داشته باشد.

3. برخی از ساعتهای Citizen دارای اعداد نشان دهندۀ زمان و سریال هستند که می توان آن را در بند قاب دید.

4. اکثر ساعتهای Citizen دارای اعداد نشان دهندۀ زمان و مدل در پشت قاب هستند.

5. هر ساعت Citizen دارای آرم Citizen در روی صفحه ساعت است. دقت کنید که فونت حروف با آرم برَند رسمی مطابقت داشته باشد و کیفیت پایانی آن بالا است.

برچسب ها :
دیدگاه شما

2 پاسخ به “روش تشخیص ساعت سیتیزن اصل از فیک”

  1. فیض گفت:

    ما یک ساعت سیتیزن اتوماتیک خرید کردیم، روی بندش نوشته ساخت چین! آیا این ساخت چین است؟ اگر اصلی هست و ساخت چین، آیا کیفیت ژاپن را ندارد؟
    البته گارانتی شرکت زمان آروران داره و مورد تاییدشون هم هست.

    • گالری اشرافی گفت:

      درود بر شما
      ساعت شما اورجینال است و کیفیت بسیار بالایی دارد، موضوع دقیقاْ مانند آیفون است که در چین تولید می شود اما یک محصول آمریکایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×