خرید اقساطی
خانه دسته بندی
0
سبد خرید
حساب کاربری
خرید اقساطی

ساعت جدید Wryst Motorsport-Inspired برای 2016

ادمین اشرافی
گالری اشرافی
1394-12-23 ۱۶:۲۳
ساعت جدید Wryst Motorsport-Inspired برای 2016

کمپانی ساعت سازی سوییسی Wryst: از انتشار یک مرجع جدید خبر داد که در حال حاضر امکان پیش خرید ساعت Wryst (ریست) وجود دارد. در سنت ساعت های قبلی Wryst ، این ساعت جدید یک نسخه محدود از 99 قطعه است و در سه ماهه اول سال 2016 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

موفقیت قبلی موتورز MS1 با صفحه اصلی سیاه و سفید، و ساعت جدید که اهلام گرفته الهام گرفته از این دستاورد است، یک گام رو به جلو برای مجموعه موتورز بوسیله Wryst است که زاییده افکار بنیانگذار برند و طراح ساعتهای لوکس ژاک فورنیه سوئیس است.

نمای پشت ساعت اسپورت ریست

ساعت اسپورت مشکی رنگ Wryst – فیبر کربن

با الهام از صنعت موتورسواری، ساعت جدید Wryst MS3  موتورز دارای ویژگی های مواد فیبر کربن به ضخامت دانه جو ، سندبلاست و صفحه خاکستری تیره است. شروع / توقف و دکمه های تنظیم مجدد برای کرونومتر به رنگ قرمز در خواهد آمد.

بند سیلیکون دو رنگ مشکی/ قرمز از طراحی های آینده و منحصر به فرد این ساعت است. یکی از ویژگی هایی این ساعت که بطور قابل توجهی به موفقیت ساعت اسپورت Wryst کمک کرده است, روکش، تاج نشان گذاری شده و سگک سیاه و سفید از جنس کربن شبه الماس (DLC) ضد خش است.

ساعت جدید Wryst Motorsport اسپورت

ساعت MS3 اسپورت مشکی Wryst – اطلاعیه

اختصاص داده شده به فردگرایان کاریزماتیک و واقعا ورزشی، همه کرونومترهای موتوری Wryst برای موتورسواری و اتوموبیلرانی و مسابقات با سرعت بالا طراحی شده اند.

برای مثال، Isle of man TT نسخه ویژه ساعتی است، که سریع ترین مسابقات جاده ای موتور سیکلت در جهان را برگزار می کند. تنها در مقادیر بسیار کم تولید شده است، این ساعت با دوام به طور خاصی برای ماجراجویان خارج از منزل و جویندگان آدرنالین تولید شده است.

ساعت های اسپرت Wryst تمجید های متعددی برای استفاده آنها از مواد بی سابقه ای قوی و قطعات سوئیسی قابل اعتماد دریافت کرده اند. مونتاژ بی عیب آنها؛ و انقلاب آنها در پوشش DLC فوق العاده مقاوم در برابر آب از ویژگی های این ساعت است.

ساعت اسپرت مشکی سیاه قرمز شیک wryst

ساعت اسپورت فیبر کربن مشکی رنگ Wryst

Wryst ثابت کرده که می خواهد یک بار دیگر در خط مقدم آتیپیک قرار بگیرد، طراحی ساعت مچی های مد روز، با کیفیت و استحکام ساخت خود، ساعت های اسپورت باکیفیت سوییسی همیشه سبک های بی سابقه و بی نظیر ارائه می کنند آن ساعت نیز دارای سبک بی سابقه ای از ساعت است.

از سال 2012، برند رونق بیشتری برای ارزش گذاری پیدا کرد. برای خرید مستقیم ساعت های نسخه محدود این کمپانی به وبسایت www.wryst-timepieces.com مراجعه فرمایید.

جزییات فنی:
• نسخه محدود 99 قطعه، با شماره سریال ها.
• کرونومتر کوارتز ساخت سوئیس
• پوشش مقاوم در برابر خراش کربن شبه الماس (DLC) مشکی رنگ در بخش های، تاج، دکمه ها و سگک
• کریستال معدنی K1 نشکن با پوشش AR
• قرمز شدن دکمه های کرونومتر
• تا 100 متر مقاوم در برابر آب، با انحنا تاج
• محفظه 45 میلی متری، سگک 22 میلی متری
• بند سیلیکون دو رنگ مشکی و قرمز
• قیمت خرده فروشی 1146 دلار می باشد.

 

 

گالری اشرافی عرضه کننده انواع ساعت های کپی با کیفیت بالا در کشور می باشد، شما عزیزان از هر جای کشور جهت خرید پستی ساعت می توانید با ما در تماس باشید.

منبع: watchtime

برچسب ها : , ,
دیدگاه شما

2 پاسخ به “ساعت جدید Wryst Motorsport-Inspired برای 2016”

  1. Hieu گفت:

    Giá bao nhiêu?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×